eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BestwinaOdbudowa drogi gminnej ul. Podzamcze w km 0+000 do 0+950 wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Bestwina - zniszczonej podczas powodzi w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-30

Bestwina: Odbudowa drogi gminnej ul. Podzamcze w km 0+000 do 0+950 wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Bestwina - zniszczonej podczas powodzi w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 191259 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156341 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, woj. śląskie, tel. 32 215 77 00, faks 32 215 77 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej ul. Podzamcze w km 0+000 do 0+950 wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Bestwina - zniszczonej podczas powodzi w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej ul. Podzamcze w km 0+000 do 0+950 wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Bestwina - zniszczonej podczas powodzi w 2013 r. 2.Szczegółowy zakres prac: - odbudowa drogi gminnej ul. Podzamcze wraz z poboczami i odwodnieniem, - odbudowa stanowisk postojowych, - odbudowa zjazdów w ciągu odbudowywanego odcinka ul. Podzamcze, - odbudowa uszkodzonej kanalizacji deszczowej. 3. Odbudowa ul. Podzamcze odbędzie się na odcinku od ul. Krakowskiej do ul Leszczynowej tj. od km 0+000,00 do km 0+950,00. Odcinek przeznaczony do odbudowy wyniesie 950,00m. Szerokość jezdni wyniesie od 3,0 do 6,0 m na prostej i 4,5m na łuku poziomym a na skrzyżowaniach zmienna jak w stanie istniejącym. Nawierzchnia jezdni będzie odbudowana jak w stanie istniejącym tj. z betonu asfaltowego. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera projekt wykonawczy, projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SST)- branża drogowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(SST) - kanalizacja deszczowa, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5.Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty. 6.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania). 7.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 8.Wybrany wykonawca w dniu podpisywania umowy będzie zobowiązany do: a.sporządzenia i przedłożenia zestawienia rzeczowo-finansowego robót (wzór zestawienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). Wytyczne w sprawie przedmiotowego zestawienia rzeczowo- finansowego określone zostały przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad i trybu udzielania jednostkom samorządu terytorialnego dotacji celowych z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych związanych z remontem i odbudową obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, b.sporządzenia i przedłożenia kosztorysu z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź jej rozwiązania. 9.Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3 lata gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty zostanie potwierdzone przez wykonawcę w pkt. 2 FORMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY (załącznik nr 1 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowo - Eksportowe WIKOS, Jerzy Strzelec, Olszyny, ul. Zatorska 62, 32-551 Babice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604490,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 425000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 425000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 486808,58

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.