eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 1.Opracowanie bezprzewodowego systemu transmisji sygnałów pomiarowych (BSTSP) dla wagi kolejowej DWK oraz opracowanie systemu przesyłania danych pomiarowych (SPDP) ze stanowiska polowego do Internetu dla DWK. 2.Opracowanie programów do obsługi użytkownika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Warszawa: 1.Opracowanie bezprzewodowego systemu transmisji sygnałów pomiarowych (BSTSP) dla wagi kolejowej DWK oraz opracowanie systemu przesyłania danych pomiarowych (SPDP) ze stanowiska polowego do Internetu dla DWK. 2.Opracowanie programów do obsługi użytkownika (POU) dla DWK. 3.Opracowanie BSTSP dla wagi drogowej DWD oraz opracowanie STDP ze stanowiska polowego do Internetu dla DWD. 4.Opracowanie POU dla DWD. 5.Opracowanie BSTSP dla DWK, DWD , mostu MONIT, oraz opracowanie SPDP ze stanowiska polowego do Internetu dla DWK, DWD, MONIT . 6.Opracowanie POU dla DWD, DWK, MONIT
Numer ogłoszenia: 191267 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk , ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 826 9819, faks (022) 826 98 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Opracowanie bezprzewodowego systemu transmisji sygnałów pomiarowych (BSTSP) dla wagi kolejowej DWK oraz opracowanie systemu przesyłania danych pomiarowych (SPDP) ze stanowiska polowego do Internetu dla DWK. 2.Opracowanie programów do obsługi użytkownika (POU) dla DWK. 3.Opracowanie BSTSP dla wagi drogowej DWD oraz opracowanie STDP ze stanowiska polowego do Internetu dla DWD. 4.Opracowanie POU dla DWD. 5.Opracowanie BSTSP dla DWK, DWD , mostu MONIT, oraz opracowanie SPDP ze stanowiska polowego do Internetu dla DWK, DWD, MONIT . 6.Opracowanie POU dla DWD, DWK, MONIT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)opracowanie bezprzewodowego systemu transmisji sygnałów pomiarowych dla wagi kolejowej DWK oraz opracowanie systemu przesyłania danych pomiarowych ze stanowiska polowego do Internetu dla wagi kolejowej DWK (etap I, punkt 2. ppkt. [a-f] załącznika nr 2); 2)opracowanie programów do obsługi użytkownika dla systemu DWK (etap II, punkt 2. ppkt. [g] załącznika nr 2); 3)opracowanie bezprzewodowego systemu transmisji sygnałów pomiarowych dla wagi DWD oraz opracowanie systemu przesyłania danych pomiarowych ze stanowiska polowego do Internetu dla wagi DWD (etap III, punkt 2. ppkt. [k-o] załącznika nr 2); 4)opracowanie programów do obsługi użytkownika dla systemu DWD (etap IV, punkt 2. ppkt. [p] załącznika nr 2); 5)opracowanie bezprzewodowego systemu transmisji sygnałów pomiarowych dla wagi kolejowej DWK, drogowej DWD oraz mostu MONIT, oraz opracowanie systemu przesyłania danych pomiarowych ze stanowiska polowego do Internetu dla wagi kolejowej DWK, drogowej DWD oraz mostu MONIT (etap V, punkt 2. ppkt. [h-i] załącznika nr 2); 6)opracowanie programów do obsługi użytkownika dla systemów DWD, DWK, MONIT (etap VI, punkt 2. ppkt. [j] załącznika nr 2). 2.Wykonawca winien wykonać demonstratory w celu prezentacji systemów DWK, MONIT, DWD zawierające układy elektroniczne, zasilanie i system informatycznej obsługi klienta (zgodnie z pkt.3 ppkt. d Załącznika nr 2). 3. Wykonawca powinien posiadać wszczętą procedurę ochrony patentowej lub posiadać prawa patentowe związane z najistotniejszymi aspektami proponowanej technologii. 4. Wykonawca zobowiązany jest przyznać Zamawiającemu współwłasność praw własności intelektualnej rozwiązań wykorzystywanych w trakcie realizacji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Przedstawią autorską propozycję systemu. 3. Posiadają wszczętą procedurę ochrony patentowej lub posiadają prawa patentowe związane z najistotniejszymi aspektami proponowanej technologii oraz zobowiążą się do przyznania Zamawiającemu współwłasności praw własności intelektualnej rozwiązań wykorzystywanych w trakcie realizacji. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 Pzp. 5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; --Wykonawca powinien wykazać się udziałem w co najmniej 1 projekcie w dziedzinie technologii inteligentnych, o charakterze naukowobadawczym; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Dokonanie oceny spełnienia warunków odbywa się na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wynikających z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wydanym na podstawie upoważnienia zawartego w art. 26 ust.4 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie (25 art. Pzp.). A. na potwierdzenie statusu prawnego: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa; 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1-4: a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: i. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; iii. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dokumenty, o których mowa w pkt 6) lit a) ppkt i), iii) oraz lit b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dokument, o którym mowa w pkt 6) lit a) ppkt ii) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w powyższej informacji pkt. 6) lit a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania pkt. 7), 8) stosuje się odpowiednio. 10) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4, 6 składa każdy z Wykonawców. B. na potwierdzenie zdolności wykonania usługi: 1)wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę min. 250.000,00 zł. Wykonawca powinien wykazać się udziałem w co najmniej 1 projekcie w dziedzinie technologii inteligentnych, o charakterze naukowo-badawczym, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługa została wykonana należycie (np. referencje); 2)w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1 mogą być złożone przez Wykonawców łącznie. C. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1)oświadczenie o wszczęciu procedury ochrony patentowej lub posiadaniu praw patentowych związanych z najistotniejszymi aspektami proponowanej technologii oraz zobowiązaniu się do przyznania Zamawiającemu współwłasności praw własności intelektualnej rozwiązań wykorzystywanych w trakcie realizacji - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenie wymienione w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ippt.gov.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Pawińskiego 5B 02-106 Warszawa pok.29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Pawińskiego 5B 02-106 Warszawa pok.29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Monitorowanie Stanu Technicznego Konstrukcji i Ocena jej Żywotności realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1., Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.