eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockRemont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w P³ocku



Og³oszenie z dnia 2015-07-28

P³ock: Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w P³ocku
Numer og³oszenia: 191292 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± ze 100% udzia³em Gminy MIasto P³ock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w P³ocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy ul. Sienkiewicza 13A polegaj±cego miêdzy innymi na: remoncie klatki schodowej zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,remoncie korytarzy na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,remoncie pomieszczeñ biurowych na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,remoncie pomieszczeñ wc na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami, remoncie o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego, remoncie instalacji elektrycznej w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,wykonaniu sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kana³ach PCV wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,wymianie instalacji wod-kan oraz remoncie instalacji c.o. zgodnie z za³±czonymi przedmiarami II. Opis stanu istniej±cego 1. Ogólna charakterystyka obiektu Przedmiotowy budynek po³o¿ony jest w P³ocku przy ul. Sienkiewicza 13A. W³a¶cicielem budynku jest Gmina Miasto P³ock, w imieniu którego dzia³a inwestor zastêpczy, tj. Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. z siedzib± w P³ocku przy ul. Polnej 7. Budynek przy ul. Sienkiewicza 13A pierwotnie by³ obiektem mieszkalnym, lecz kilkana¶cie lat temu zosta³ przystosowany na internat szkolny. Budynek sk³ada siê z trzech kondygnacji nadziemnych oraz z u¿ytkowej piwnicy. ¦ciany konstrukcyjne wykonane s± z ceg³y pe³nej grubo¶ci 28,42,50 i 52 cm, ¶cianki dzia³owe w budynku wykonane s± czê¶ciowo z ceg³y pe³nej grubo¶ci 12 i 14 cm, czê¶ciowo z p³yt gipsowo kartonowych na stela¿u metalowym. Strop nad piwnic± ¿elbetowy o grubo¶ci 50 cm, nad parterem i I piêtrem drewniany wsparty na belkach drewnianych wype³niony polep± glinian± o grubo¶ci 30 cm. Schody w czê¶ci nadziemnej drewniane. Od spodu strop zabezpieczono przed ogniem p³yt± gipsowo kartonow± GKF grubo¶ci 12,5 mm. Od strony poddasza strop pokrywa polepa gliniana o grubo¶ci oko³o 20 cm . Konstrukcja dachu drewniana. Dach pokryty blach± dachówkow±. Posadzki w pokojach biurowych i korytarzach wykonane s± klepki drewnianej, w pozosta³ych pomieszczeniach z terakoty. Stolarka okienna na parterze i I piêtrze drewniana, za wyj±tkiem 2 szt dzwi balkonowych na I piêtrze. Stolarka okienna na poddaszu PCV. Stolarka drzwiowa wewnêtrzna drewniana systemowa. W budynku zamontowanych jest 8 sztuk drzwi metalowych przeciwpo¿arowych (po 2 sztuki na ka¿dej kondygnacji). Tynki wewnêtrzne i zewnêtrzne w przewa¿aj±cej czê¶ci cementowo wapienne, w pozosta³ej czê¶ci gipsowe. W budynku w pomieszczeniach ³azienek i w pomieszczeniu socjalnym istnieje wentylacja grawitacyjna. Budynek wyposa¿ony jest w instalacjê: wodoci±gow±, kanalizacyjn±, centralnego ogrzewania, ciep³ej wody, hydrantow±, elektryczn±, telekomunikacyjn±, systemu sygnalizacji po¿arowej (SSP) ochrona ca³kowita oraz pod³±czenie jej do stacji monitoringu po¿arowego PSP, oddymiania klatki schodowej (okno przeciwpo¿arowe), sygnalizatora d¼wiêkowego systemu sygnalizacji po¿aru. Budynek posiada nastêpuj±ce instalacje zewnêtrzne: przy³±cze wodoci±gowe, przy³±cze kanalizacyjne, przy³±cze cieplne, przy³±cze elektryczne oraz instalacjê odgromow±. III. Zakres robót W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie nastêpuj±cych prac: wymianê stolarki okiennej na PCV o wsp. U<1,3 W/m2K (tylko w pomieszczeniu serwerowni w piwnicy), remont o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego zgodny z przedmiarem robót (oprawy o¶wietleniowe i osprzêt elektryczny musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), remont instalacji elektrycznej w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych (oprawy o¶wietleniowe i osprzêt elektryczny musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego) ,wykonanie sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kana³ach PCV wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii (kana³y PCV wraz z osprzêtem musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku zgodnie z wymaganiami art. 62 Ustawy Prawo budowlane (nowo wykonanej jak i istniej±cej) i przed³o¿enie kompletu protoko³ów z badania, wymianê instalacji wod kan i remont instalacji c.o. zgodny z przedmiarem robót (urz±dzenia sanitarne musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), u³o¿enie na istniej±cym parkiecie we wszystkich pokojach biurowych paneli pod³ogowych w klasie min. AC5 o grubo¶ci min. 10 mm na podk³adzie o grubo¶ci min. 3 mm wraz z wykonaniem listew przypod³ogowych (materia³y musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wymianê parkietu na klatce schodowej oraz korytarzach na I i II piêtrze wraz z wykonaniem listew przypod³ogowych (materia³y musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wymianie parkietu na korytarzach na parterze na terakotê lub p³ytki gresowe z cokolikami wraz z przygotowaniem pod³o¿a (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego).;wymianê terakoty w czê¶ci pomieszczeñ na now± (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego, p³ytki ceramiczne powinny odpowiadaæ nastêpuj±cym normom: Glazura 3-4 wg. skali MOSHA; nasi±kliwo¶æ 18; Terakota 5 wg. skali MOSHA; nasi±kliwo¶æ <3;¶cierano¶æ III-IV).demonta¿ ¶cianek dzia³owych zgodnie z przedmiarami robót, monta¿ nowych ¶cianek dzia³owych zgodnie z przedmiarami robót , poszerzenia istniej±cych otworów drzwiowych zgodnie z przedmiarami robót, u³o¿enie miejscowe glazury na ¶cianach zgodnie z przedmiarami robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego). wymiana drzwi wewnêtrznych wraz z wymian± o¶cie¿nic i poszerzeniem otworów zgodnie z przedmiarami robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego)., przecierka istniej±cych tynków zgodnie z przedmiarami robót, wykonanie g³adzi gipsowej zgodnie z przedmiarami robót, malowanie ¶cian i sufitów farbami lateksowymi (na parterze,I i II piêtrze) oraz farbami emulsyjnymi (w piwnicy) zgodnie z przedmiarem robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), malowanie lub lakierowanie drewnianej stolarki okienno drzwiowej zgodnie z przedmiarem robót, demonta¿ istniej±cej obudowy sufitów na klatce schodowej w celu uzyskania dostêpu do drewnianej konstrukcji schodów i podestów, impregnacja pow³okami malarskimi konstrukcji drewnianej schodów do stopnia trudno zapalnego, zabezpieczenie biegów schodowych od spodu p³yt± GKF 12,5 ognioochronn±, demonta¿ istniej±cych tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, monta¿ nowych (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego) tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, malowaniu balustrad metalowych na balkonach i drabin zewnêtrznych, remont schodów wej¶ciowych od strony ulicy Gradowskiego zgodnie z przedmiarem robót, zakup i dostawa schodo³azu krocz±cego (Zamawiaj±cy dopuszcza zakup schodo³azu krocz±cego u¿ywanego sprawnego technicznie, na który Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji. Koszt naprawy i ewentualnej wymiany urz±dzenia w tym okresie obci±¿a Wykonawcê). Powy¿szy opis techniczny i wytyczne dotycz±ce realizacji obejmuj± najwa¿niejsze elementy budowlane wykonywanego obiektu. Wykonawstwo robót remontowych realizowane byæ musi zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego oraz BHP, przy czym stosowaæ siê nale¿y do wszystkich uznanych regu³ sztuki budowlanej, a ca³o¶æ realizacji odpowiadaæ musi najnowszemu poziomowi techniki budowlanej. IV. Wymagania i uwagi a)Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia i dostarczone urz±dzenia licz±c od dnia podpisania koñcowego protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia.b)Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.c)Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. d)Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci wszelkiej dokumentacji na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê, wiêc stosowanie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazuj±ce na pochodzenie okre¶laj± jedynie klasê produktu, metody, materia³ów, urz±dzeñ, systemów, technologii, itp. W ofercie mo¿na przyj±æ metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jako¶ciowych i w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadaj±cych metodom, materia³om, urz±dzeniom, systemom, technologiom, itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ równowa¿ne metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. nie mog± stanowiæ zamienników w stosunku do metod, materia³ów, urz±dzeñ, systemów, technologii, itp. opisanych za pomoc± znaków towarowych, patentów, pochodzenia na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych opisuj±c przedmiot zamówienia za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ar. 30 ust. 3 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± za³±czniki do SIWZ stanowi±ce integraln± czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia: Za³±cznik Nr 6 Przedmiar robót remont budynku u¿ytkowego przy ul. Sienkiewicza 13 A, Za³±cznik Nr 7 Przedmiar robót Wymiana instalacji wod-kan, remont instalacji c.o. Za³±cznik Nr 8 Przedmiar robót Remont o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego. Remont instalacji w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych. Budowa sieci logicznej komputerowej i telefonicznej oraz wydzielonego zasilania sieci strukturalnej w kana³ach PVC wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii, Za³±cznik Nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Za³±cznik Nr 12 Wzór umowy..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca Przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³otych (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.Na podstawie o¶wiadczenia w trybie art. 44 w zwi±zku z art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia,nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w ci±gu ostatnich piêciu lat (przed up³ywem terminu sk³adania ofert ), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie robót wykoñczeniowych budynku w bran¿y budowlanej o warto¶ci co najmniej 100.000,00 PLN brutto. b) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie bran¿y sanitarnej instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz o warto¶ci 40.000,00 PLN brutto c) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie bran¿y elektrycznej oraz o warto¶ci 80.000,00 PLN brutto wraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Uwaga: 1)W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2)Oddanie do dyspozycji przez inny podmiot zasobów wiedzy i do¶wiadczenia musi ³±czyæ siê z konieczno¶ci± udzia³u tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia, nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie. Na podstawie o¶wiadczenia w trybie art. 44 w zwi±zku z art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia, nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej: a) jednym kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, b) jednym kierownikiem robót w specjalno¶ci robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz elektroenergetycznych c) jednym kierownikiem robót w specjalno¶ci robót sanitarnych posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych Uwaga: 1. Zamawiaj±cy respektuje przy ¿±daniu dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zasadê wzajemnego uznawania dyplomów, ¶wiadectw i innych dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ lub kwalifikacji, zgodnie z polskim prawem. 2. Posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagañ okre¶lonych w og³oszeniu i SIWZ powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z pó¼n. zm.) oraz aktualnym obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;). 3. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê Izbê. 4. Zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. 5. Je¿eli Wykonawca dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia wskazane w SIWZ, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazaæ, ze osoba ta legitymuje siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, je¶li takie w tym kraju obowi±zuj± z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia, nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada: a) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 PLN Uwaga: 1. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców polisy o której mowa w pkt 4a) zawieraj±cej kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2. W przypadku op³acenia sk³adki polisy w ratach Wykonawca za³±cza dowód op³acenia rat polisy. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia, nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Gwarancja - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) osób i danych okre¶lonych w §5, §6 2)terminu realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na: a)zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez wykonawcê, b) zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c)wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót. na warunkach okre¶lonych w § 13 ust. 1 umowy. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpó¼niej na 7 dni przed wej¶ciem ich w ¿ycie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 P³ock p. 32 w godz. 7:30 - 15:30 po uiszczeniu op³aty za jej wydanie w kwocie 36,90 z³ brutto.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 P³ock, Kancelaria p.1.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.