Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Rzeszów: Usługa korzystania z krytej pływalni dla studentów PRz uczestniczących w zajęciach dydaktycznych z wychowania fizycznego w roku akademickim 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 191295 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa korzystania z krytej pływalni dla studentów PRz uczestniczących w zajęciach dydaktycznych z wychowania fizycznego w roku akademickim 2011/2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa korzystania z pływalni krytej w Rzeszowie dla studentów PRz uczestniczących w zajęciach dydaktycznych z wychowania fizycznego w roku akademickim 2011/2012: - semestr zimowy - od 01 października 2011 r. do 01 lutego 2012 r., - semestr letni - od 20 lutego do 13 czerwca 2012 roku. W czasie jednej jednostki lekcyjnej trwającej 45 minut przewiduje się 3 grupy studenckie po 15 osób każda. Harmonogram zajęć dydaktycznych: 1. Poniedziałki- 18.45 - 21.00 ( 3 godz. lekcyjne ), Wtorki - 7.45 - 9.15 ( 2 godz. ) oraz 18.45 - 21.00 ( 3 godz. ), Środy - 7.45 - 9.15 ( 2 godz. ) oraz 19.30 - 21.45 ( 3 godz. ), Czwartki - 18.45 - 21.00 ( 3 godz. ). Harmonogram dni wolnych od zajęć dydaktycznych w semestrze letnim i zimowym 1. W semestrze zimowym trwającym od 01 października 2011 r. do 01 lutego 2012r.: -Październik 2011r. - 31.10.2011r. Poniedziałek - 31 października - godz. 18.45 - 21.00 (3 godz. lekcyjne). -Listopad 2011 r. - 01 - 02. 11.2011r. Wtorek- 01 listopada - godz. 7.45 - 9.15 i 18.45 - 21.00 (5 godz.), Środa- 02 listopada - godz. 7.45 - 9.15 i 19.30 - 21.45 (5 godz.). -Grudzień 2011 r. - 22.12.2011r. - 02.01.2012r. (ferie zimowe): Czwartek - 22,29 grudnia - godz. 18.45 - 21.00 (3 godz.), Poniedziałek- 26 grudnia - godz. 18.45 - 21.00 (3 godz.), Wtorek- 27 grudnia - godz. 7.45 - 9.15 i 18.45 - 21.00 (5 godz.), Środa - 28 grudnia - godz. 7.45 - 9.15 i 19.30 - 21.45 (5 godz.), Poniedziałek- 02 stycznia - godz. 18.45 - 21.00 (3 godz.). 2. W semestrze letnim trwającym od 20 lutego do 13 czerwca 2012 roku.: -Kwiecień 2012r. -05 -10.04.2012r. (ferie wiosenne): Czwartek - 05 kwietnia - godz. 18.45 - 21.00 (3 godz.), Poniedziałek - 09 kwietnia - godz. 18.45 - 21.00 (3 godz.), Wtorek - 10 kwietnia - godz. 7.45 - 9.15 i 18.45 - 21.00 (5 godz.). -Maj 2012 - 01-03.05.2012r.: Wtorek - 01 maja- godz. 7.45 - 9.15 i 18.45 - 21.00 (5 godz.), Środa - 02 maja - godz. 7.45 - 9.15 i 19.30 - 21.45 (5 godz.), Czwartek - 03 maja - godz. 18.45 - 21.00 (3 godz.). -Czerwiec 2012r. - 07.06.2012r.: Czwartek - 07 czerwca - godz. 18. 45 - 21.00 (3 godz.). Zastrzegamy możliwość zmian powyższego harmonogramu wynikających z ogłaszanych w trakcie roku akademickiego dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktycznych dla studentów PRz (dni rektorskie, juwenalia, itp). 5.Lokalizacja pływalni krytej powinna znajdować się w centrum Rzeszowa ze względu na łatwą komunikację w godzinach wieczornych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A ul. W. Pola 2 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zajęć w wodzie: zajęcia dla niemowląt i przedszkolaków, zajęcia nauki i doskonalenia pływania, aqua aerobik - rok 2025
- Prowadzenie zajęć gimnastyka dla seniorów oraz zdrowy kręgosłup w sali - rok 2025
- Świadczenie usł. dost. do obiektów sport.-rekr. w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci na rok 2025.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Senatu.
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW TBS "KWATERA" Sp. z o.o. oraz dla członków ich rodzin lub partnerów
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UMWL oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie karnetów imiennych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.