eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawy pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Sopot: Dostawy pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich
Numer ogłoszenia: 191322 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81-731 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5511228 w. 342, fax 058 5517006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12. 2008 r.Chleb - 25000 kg, bułki - 107800 szt, rogale 1500 szt, warkocz maślany - 500 szt, bułka paryska - 700 kg, bułka tarta - 600 kg, ciasta - 1620 kg, ciasta tortowe - 630 kg, drożdżówki - 11000 szt, jagodzianki - 5000 szt, pączki - 600 szt, ciastka muszelki - 500 szt, rogaliki nadziewane - 60 kg, ciastka eklerki małe - 50 kg, pączki małe - 20 kg, groszek ptysiowy - 5 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Oryginalny kod CPV: 15.81.10.00 - Pieczywo Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.10.00 - Pieczywo Oryginalny kod CPV: 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalająca na produkcję i obrót artykułami żywnościowymi. 3. Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP . 4. Zezwolenie wydane przez właściwy organ Inspekcji Sanitarnej lub weterynaryjnej na przewóz produktów żywnościowych. 5. Wykaz wykonanych dostaw zbliżonych asortymentem i wartością do przedmiotu zamówienia. w okresie ostatnich 5lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy potwierdzone załączonymi dokumentami, że zostały wykonane należycie 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż kwota złożonej oferty. 7. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w Art. 22ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 8.Wypełniony druk oferty 9.Wypełniony formularz cenowy 10. Upoważnienie do podpisania oferty. 11. Zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-helios.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium MSWiA, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81-731 Sopot.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium MSWiA, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81-731 Sopot pokój 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12. 2008 r.Chleb - 25000 kg, bułki - 107800 szt, rogale 1500 szt, warkocz maślany - 500 szt, bułka paryska - 700 kg, bułka tarta - 600 kg,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy ciast i wyrobów ciastkarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ciast i wyrobów ciastkarskich w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12. 2008 r.ciasta - 1620 kg, ciasta tortowe - 630 kg, drożdżówki - 11000 szt, jagodzianki - 5000 szt, pączki - 600 szt, ciastka muszelki - 500 szt, rogaliki nadziewane - 60 kg, ciastka eklerki małe - 50 kg, pączki małe - 20 kg, groszek ptysiowy - 5 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.