Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-06
Sucha Beskidzka: Usługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 191338 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Przegląd urządzeń: Ma na celu sprawdzenie bezpieczeństwa pracy urządzenia oraz zgodności z parametrami określonymi przez producenta. W ramach przeglądu dokonywane są czynności: -Sprawdzenia stanu technicznego aparatury medycznej, -Konserwacji oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych, -Regulacji i kalibracji parametrów wymaganych przez producenta, -Sprawdzenia stanu bezpieczeństwa elektrycznego aparatury medycznej, -Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności: - datę przeprowadzonych czynności - rodzaj przeprowadzonych czynności - ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne - termin zlecanego kolejnego przeglądu - pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe -Wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku, -Sporządzania orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji, -Naklejenie na aparacie naklejki znamionowej z datą kolejnego przeglądu. Rodzaj, ilość i miejsce użytkowania urządzeń określają pakiety nr 1-42.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, 2Wykaz dwóch usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów (poświadczenia, z tym, że do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, lub oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Wykaz pracowników wykonujących usługi serwisowe, wraz oświadczeniem potwierdzającym ich uprawnienia do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta ma zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji) oraz oferowany pakiet /pakiety. b) podpisany projekt umowy - dokument ten stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. c) dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu , d) Aktualne dokumenty z kalibracji aparatury pomiarowej, którą sprawdza się aparaturę medyczną, tj. tester bezpieczeństwa elektrycznego i inne w zależności od oferowanego pakietu. e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła: a) zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. b) nastąpiła kasacja sprzętu określonego w załączniku nr 1, c) nastąpiła zmiana miejsca użytkowania sprzętu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, ul. Szpitalna 22, Blok B, IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej , ul. Szpitalna 22, Blok C, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego : Kardiomonitory FX2000P.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparaty do elektrokoagulacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparaty do znieczulania, respiratory, inkubatory..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; wideogastroskopy, videokolonoskopy, videobronchoskopy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; Defibrylatory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; łóżka, wózki itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; kardiomonitory, respiratory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; Pompy infuzyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; Kolumny anstezjologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; videolaparoskop, kamera, tor wizyjny, nóż harmoniczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; wiertarki ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; myjnie automatyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparaty USG Medison.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparat usg Aloka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; echokardiograf.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; respirator transportowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; kardiotokografy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; respiratory, kapnometry, ssaki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; konsola Core.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; monitory pomiaru cisnienia śródczaszkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; destylator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; respiratory, aparaty do znieczulania, aparat śródoperacyjny, parowniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparat do elektrochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; pulsoksymetry, aparaty do ogrzewania pacjenta, aparty do ogrzewania płynów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparty do ogrzewania płynów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; stół operacyny, lampy operacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparat usg Doppler.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; detektory tetna płodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; ssaki elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparat EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; monitor pomiaru rzutu minutowego serca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; defibrylator Philips.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparaty do hemodializy i hemodiafiltracji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; stymulatory wewnętrzne czasowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; inkubator, lampa do fototerapii, ogrzewacz promiennikowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; litotryptor, urotoflometr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet nr 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; abator, sterylizator, areator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet nr 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; myjnie dezynfektory, stacja uzdatniania wody, zgrzewarki, detektor gazu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet nr 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego;sterylizatory parowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet nr 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; aparat do hemodializy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet nr 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego;myjka automatyczna Sonic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet nr 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu medycznego; stoły operacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
- Pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Lidera Szkolnego w ramach projektów pn. "Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie III" oraz ,,Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy III"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: "Rozbudowa i przebudowa siedziby Nad. Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Świadczenie usług serwisowych i napraw urządzeń i oprogramowania firmy GETINGE użytkowanych w Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SYSTEMU UZDATNIANIA WODY PURELAB OPTION R7 WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH
- Obsługa serwisowa ultrasonografów
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.