Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Ośno Lubuskie: Dostawa opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie.
Numer ogłoszenia: 191350 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, ul. Jeziorna 3, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571348, fax 095 7571351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie w roku szkolnym 2008/2009. Opał ma zostać dostarczony do wymienionych placówek, sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Przewidywana ilość, gatunek opału i parametry : Zespół Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 - miał węglowy- wartość opałowa ok. 21 000 kJ/kg - w max. ilości 120 ton; - węgiel orzech II - wartość opałowa ok. 29 000 kj/kg w max ilość 40 ton Szkoła Podstawowa w Smogórach - - węgiel orzech II - wartość opałowa ok. 29 000 kJ/kg - w max. ilości 60 ton; Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości podane zostały dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze - zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.10.00.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium w postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca spełnia w szczególności podane niżej warunki; - posiada doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia - prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem i zrealizował co najmniej 1 dostawę zbliżoną do przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia ww warunków odbędzie się na podstawie weryfikacji złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów tj. - oświadczenie o treści art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz treści art. 24 ust 1 i 2 - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy; Ponadto wymagane będą : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - certyfikat jakości węgla wystawiony przez producenta; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć w terminie określonym w pkt VIII.1 SIWZ oraz formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1)ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ; 2)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy (wg załącznika nr 2); c)wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy; d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e)certyfikat jakości węgla wystawiony przez producenta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jeziorna 3 69-220 Ośno Lubuskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół-parter ul. Jeziorna 3 69-220 Ośno Lubuskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.