eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskOpracowanie projektów technicznych dla Szkoły Policji w Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Słupsk: Opracowanie projektów technicznych dla Szkoły Policji w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 191361 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, fax 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów technicznych dla Szkoły Policji w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów technicznych dla Szkoły Policji w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2, 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3.Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach zwanych dalej zadaniami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.14.10 - Usługi elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.41.00 - Usługi elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 7.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego oświadczenie i dokumenty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia projektowe odpowiednio w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. 5)aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło-żenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Zespół ds. Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Kancelaria Wydziału Prezydialnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektów technicznych zmiany sposobu użytkowania budynku garażowego na obiekt symulacyjny przy ul. Zamiejskiej 22 w Słupsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie projektów technicznych: 1)branża budowlana: a)pt wykonania galerii widokowej, b)pt sanitariatu na potrzeby słuchaczy odbywających zajęcia w budynku, c)pt wykonania zabudowy wnętrza budynku, d)pt drogi dojazdowej i terenu przed budynkiem, 2)branża sanitarna: a)pt przyłącza wody zimnej, b)pt przyłącza kanalizacji sanitarnej, c)pt instalacji wewnętrznej ciepłej i zimnej wody, d)pt wentylacji mechanicznej, 3)branża elektryczna: a)pt przyłącza kablowego, b)2 pt złącza kablowego, rozdzielni nn, c)pt wewnętrznych linii zasilających, d)pt instalacji elektrycznych nn 230/400 V, oświetleniowych, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń technicznych, e)pt instalacji teletechnicznej. 2.Bilans mocy i wystąpienie o warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. 3.Do każdej wymienionej pozycji należy dołączyć szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. 4.Projekty techniczne należy wykonać w 6 egz. - wersja drukowana w tym 1 egz. w formie nie spiętej oraz w wersji elektronicznej (1 egz. w formatach oryginalnych i 1 egz. w wersji pdf). 5.W cenie oferty należy uwzględnić wykonanie matrycy geodezyjnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.14.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu technicznego dobudowy klatki schodowej łączącej parter z piętrem budynku kuchni przy ul. Krakusa 2-3 w Słupsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie projektu technicznego dobudowy klatki schodowej łączącej parter z piętrem budynku. 2.Do opracowania należy dołączyć szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. 3.Projekt techniczny należy wykonać w 6 egz. - wersja drukowana w tym 1 egz. w formie nie spiętej oraz w wersji elektronicznej (1 egz. w formatach oryginalnych i 1 egz. w wersji pdf)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.14.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektów technicznych węzłów sanitarnych w budynku przy ul. Policjantów 8 w Słupsku oraz przebudowy układu drogowego ul. Policjantów - Krakusa Słupsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie projektów technicznych: 1)branża budowlana: a)pt przebudowy układu drogowego ul. Policjantów -Krakusa, 2)branża sanitarna: a)pt wykonania trzech węzłów sanitarnych, b)pt instalacji wewnętrznych wod-kan. 2.Do każdej wymienionej pozycji należy dołączyć szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. 3.Projekt techniczny należy wykonać w 6 egz. - wersja drukowana w tym 1 egz. w formie nie spiętej oraz w wersji elektronicznej (1 egz. w formatach oryginalnych i 1 egz. w wersji pdf). 4.W cenie oferty należy uwzględnić opracowanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z założeniami inwestora..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.14.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu technicznego instalacji oddymiania i przewietrzania korytarzy w budynku dydaktycznym Szkoły Policji w Słupsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Do każdej wymienionej pozycji należy dołączyć szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i kosztorys inwestorski. 2.Projekt techniczny należy wykonać w 6 egz. - wersja drukowana w tym 1 egz. w formie nie spiętej oraz w wersji elektronicznej (1 egz. w formatach oryginalnych i 1 egz. w wersji pdf). 3.Projekt należy uzgodnić z rzeczoznawcą ds. p.poż. 4.W cenie oferty należy uwzględnić opracowanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego na wykonanie ww. robót zgodnie z założeniami inwestora..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.14-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.