To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Mrozy: Dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 191374 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130608 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina z siedzibą w Rudce transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ dostępny na stronie: http://www.bip.rudka.com.pl/index.php?id=16&id2=13&look=198. Dostawy będą realizowane w godzinach 8:30 - 14:00 zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem na trzy dni przed dostawą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia do magazynu dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia jego jakości niezgodnej z wymogami określonymi w formularzu asortymentowo-cenowym i zawartej umowie, w przypadku uszkodzenia oryginalnego opakowania oraz w przypadku gdy termin przydatności do spożycia będzie krótszy niż 21 dni od daty dostawy. Zabrania się przepakowywania towarów w opakowania zastępcze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamowania dostarczanych artykułów w terminie 10 dni roboczych od daty ich dostawy. Wykonawca winien wymienić reklamowany towar w terminie 24 godz. od chwili zgłoszenia reklamacji. Nie zastosowanie się do powyższego pociągnie za sobą konsekwencje finansowe w postaci potrącenia należności za reklamowany towar przy następnej dostawie. Na opakowaniach zbiorczych dostarczanych towarów muszą znajdować się etykiety producenta z jego nazwą i adresem, nazwą i ilością towaru oraz terminem przydatności do spożycia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.14.10 - Fasola w sosie pomidorowym 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MIKRAL Kieliszczyk Krzysztof, Kieliszczyk Mariusz s.c., ul. Łąkowa 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65192,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64411,30
Oferta z najniższą ceną: 64411,30 / Oferta z najwyższą ceną: 69681,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: RYBY MROŻONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurt i Detal Artykuły Spożywczo - Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17740,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17879,40
Oferta z najniższą ceną: 17879,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19740,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: JAJA KONSUMPCYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jadwiga Kowalik, Posiadały 123, 05-319 Cegłów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2310,00
Oferta z najniższą ceną: 2310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MROZY
więcej: przetargi MROZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.