Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-06
Gorlice: WYKONANIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ ULICA KOCHANOWSKIEGO W GORLICACH
Numer ogłoszenia: 191374 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, faks 018 3526715 w. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/mzukgorlice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ ULICA KOCHANOWSKIEGO W GORLICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej ulica Kochanowskiego w Gorlicach . - warstwa wiążąca KR 1-2 grubość 3 cm - 1010 m2 - warstwa ścieralna KR 1-2 grubość 6 cm - 1010 m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku należy wykazać co najmniej 3 wykonane roboty budowlane, których zakres obejmował lub które polegały na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każda, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych. Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych (co najmniej 3, których zakres obejmował lub które polegały na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każda) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymaga się dołączenie dowodów potwierdzających spełnienie warunku Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku należy wykazać dysponowanie osobą uprawnioną do pełnienia funkcji w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny: netto, podatek VAT, brutto, Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ, Oświadczenie z art. 44. ustawy Prawa zamówień publicznych o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że wykonawca należy do grupy kapitałowej, na druku którego wzór stanowi zał. nr 10 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/mzukgorlice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZUK Gorlice ul. Kościuszki 92a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: MZUK Gorlice ul. Kościuszki 92a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 270287K (UL. GAJOWEJ) W KM OD 0+003,50 DO KM 0+695,00 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE - MIASTO GORLICE I REMONT UL. GAJOWEJ - SKRZYŻOWANIE W MIEJSCOWOŚCI GORLICE
- Remont odcinka drogi gminnej rolniczej "Dudówka" na działkach 891/9, 1601/2 i 1600/2 w Dominikowicach
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1489K Sękowa - Rozdziele
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
- Wykonanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bystra i Szymbark, Gmina Gorlice
- Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kobylance
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Górka Klonowska - działka nr 239
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
- Zagospodarowanie otoczenia przy Szkole Podstawowej nr 4 w Zakopanem
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.