Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Bartoszyce: Remont drogi powiatowej nr 1392N Bartoszyce - Szylina - Smolanka poprzez wykonanie nakładki z asfaltobetonu na odcinku Bartoszyce - Wiatrak o długości 994 mb
Numer ogłoszenia: 191393 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc , ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpdabrowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1392N Bartoszyce - Szylina - Smolanka poprzez wykonanie nakładki z asfaltobetonu na odcinku Bartoszyce - Wiatrak o długości 994 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu drogi powiatowej nr 1392N Bartoszyce - Szylina - Smolanka poprzez wykonanie nakładki z asfaltobetonu na odcinku Bartoszyce - Wiatrak o długości 994 mb Zakres robót obejmuje: 1. ścinanie zawyżonego pobocza wraz z obróbką przy pniach drzew - średnia grubość ścinania 10 cm 2. mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, 3. skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej, 4. wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej (beton asfaltowy AC 16 W) w ilości śr. 100 kg/m2 - kategoria ruchu KR3, 5. skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej 6. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej (beton asfaltowy AC 8 S) o grubości po zagęszczeniu 4 cm - kategoria ruchu KR3, 7. uzupełnienie poboczy pospółką, wyrównanie i zagęszczenie grubość 8 cm, 8. ustawienie w trakcie prowadzenia robót niezbędnego oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do SIWZ, tj: w przedmiarze robót, w warunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia uzupełniające przewiduje się tylko w przypadku oszczędności środków finansowych powstałych po udzieleniu zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o łącznej powierzchni 4500 m2, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 4 do SIWZ tj. wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: wytwórnia mieszanki mineralno-asfaltowej (otaczarka) wyposażona w dozowanie składników przy użyciu wagi sterowanej automatycznie - szt. 1.; mechaniczna układarka mas bitumicznych - szt. 1; walec stalowy gładki z możliwością wibracji - szt. 2; samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni lub tzw. termosy) - szt. 4. W przypadku dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym innego/innych podmiotu/podmiotów, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego na czas realizacji zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 5 do SIWZ. tj. wykaże że dysponuje co najmniej jednym Kierownikiem budowy, który: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiada doświadczenie, tj. pełnił funkcję kierownika robót drogowych lub kierownika budowy przy realizacji minimum jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych. W przypadku wskazania osoby/osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego/innych podmiotu/podmiotów do oddania do dyspozycji osoby/osób zdolnej/zdolnych do wykonania zamówienia. Oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w załączniku nr 5 posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 tyś. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wykonawcy - wraz z kosztorysem ofertowym załącznik nr 1, 1A do SIWZ Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia w n/w przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę terminu realizacji umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 3. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści oferty, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce pok. nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach.
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi remontu dróg na osiedlu Działki w Bartoszycach
- Modernizacja drogi gminnej w Kinkajmach Dz. Nr 77, 79, 86/6, 60, 90/1 obręb Kinkajmy" - ETAP I.
- Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego przy ul. Kętrzyńskiej w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Modernizacja infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wypoczynku w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów z podziałem na części:
- Remont drogi wojewódzkiej nr 742 m. Międzylesie od km 58+272 do km 58+604 oraz od km 58+942 do km 59+600 dł. 990 mb
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA DZ. NR 960 OBR. ZACHÓD W ZIĘBICACH"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.