Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Warszawa: Zakup licencji na 25 jednoczesnych dostępów do internetowego serwisu prawniczego z modułem aktów prawnych polskich (Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Monitory Wojewódzkie, Resortowe, Monitor Sądowy i Gospodarczy), Unii Europejskiej, orzecznictwem, komentarzami, projektami ustaw (dostęp do bazy on line).
Numer ogłoszenia: 191479 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich , al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5517756, 5517846, faks 022 8280740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji na 25 jednoczesnych dostępów do internetowego serwisu prawniczego z modułem aktów prawnych polskich (Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Monitory Wojewódzkie, Resortowe, Monitor Sądowy i Gospodarczy), Unii Europejskiej, orzecznictwem, komentarzami, projektami ustaw (dostęp do bazy on line)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest na zakup licencji na 25 jednoczesnych dostępów do internetowego serwisu prawniczego z modułem aktów prawnych polskich (Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Monitory Wojewódzkie, Resortowe, Monitor Sądowy i Gospodarczy), Unii Europejskiej, orzecznictwem, komentarzami, projektami ustaw, dotyczących w szczególności: prawa cywilnego, postępowania cywilnego, prawa karnego, postępowania karnego, prawa administracyjnego, postępowania administracyjnego, prawa handlowego, prawa podatkowego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego i prawa rodzinnego (dostęp do bazy on line). Oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie winno współpracować z systemem funkcjonującym u Zamawiającego, tzn. systemem operacyjnym Windows XP/VISTA 32 bity i po dokonaniu instalacji przez Zamawiającego na komputerze działać samodzielnie, tzn. do poprawnego działania oprogramowania i baz przepisów prawnych nie może być wymagany jakikolwiek nośnik danych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Podmiotowe: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Inne: 1. dostarczenie przedmiotu zamówienia wskazanego w formularzu cenowym BR-1, 2. dostarczenie licencji/haseł dostępu (w zależności od oferty) w terminie trzech dni roboczych od daty zawarcia umowy, 3. realizacja przedmiotu zamówienia w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie, wymagane w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 1 (Podmiotowe) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 2 (Inne) skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i innych warunków dołączą do oferty: Ad. warunki podmiotowe: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 BR-3, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ad. warunki przedmiotowe: 3. wypełniony w miejscach wykropkowanych formularz cenowy BR-2, 4. oświadczenie o dostarczeniu Zamawiającemu licencji/haseł dostępu (w zależności od oferty) w terminie trzech dni roboczych od daty zawarcia umowy - w formularzu OFERTA BR-1, 5. oświadczenie o terminie realizacji zamówienia w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy - w formularzu OFERTA BR-1, POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 6. parafowany i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy BR-4, w szczególności w zakresie reprezentacji Wykonawcy - zalecenie Zamawiającego, nie załączenie do oferty nie będzie traktowane jako przesłanka do odrzucenia oferty, 7. zasady korzystania z bazy on line. Wymienione powyżej w pkt. 1, 3, 4, 5 i 6 dokumenty wchodzące w skład oferty winny być przedstawione w formie oryginałów, pozostałe oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez przedstawiciela Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Wykonawca składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brpo.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, pokój nr 3.20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje:dynamicznego systemu zakupów, zawarcia umowy ramowej, zwrotu kosztów w postępowaniu, zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie: 1) zmiany terminu płatności z powodu braku środków finansowych w związku z ich blokadą przez Ministra Finansów bądź zmianą ustawy budżetowej, 2) zmiany terminu dostawy licencji/hasła dostępu (w zależności od oferty) przez Licencjodawcę w związku z przyczynami przez niego nie zawinionymi, po ich uznaniu przez Licencjobiorcę i wyrażeniu przez niego zgody na zmianę terminu, przy czym wniosek Licencjodawcy o zmianę terminu dostawy powinien być złożony przed upływem terminu określonego w § 3 umowy, 3) zmiany kwoty brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy jeżeli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie wysokości należnego podatku VAT od czynności prawnej będącej przedmiotem umowy, z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany umowy w zakresie numerów telefonów, adresów, wskazanych w niniejszej umowie, zawiadamiając o tym pisemnie, we właściwym terminie, drugą Stronę. Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia Stron od umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku: 1. Licencjodawca może odstąpić od umowy, jeżeli Licencjobiorca naruszy prawa autorskie Licencjodawcy lub twórcy (ów) bazy on line lub opóźni się z zapłatą wynagrodzenia, a okres opóźnienia przekroczy 30 (słownie: trzydzieści) dni, 2. Licencjobiorca może odstąpić od umowy w przypadku i terminie określonym w art. 145 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku odstąpienia od umowy, Licencjodawca obowiązany jest do zwrotu niewykorzystanej części wynagrodzenia w terminie 7 dni od dnia odstąpienia, proporcjonalnie do liczby pełnych miesięcy kalendarzowych, o które okres obowiązywania umowy uległ skróceniu w wyniku odstąpienia od umowy. Kwotę wynagrodzenia przypadającą na jeden miesiąc stanowi 1/24 wynagrodzenia..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.