Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Janów Lubelski: Droga leśna leśnictwa Obrówka-Jakuby
Numer ogłoszenia: 191503 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720072, fax 015 8720185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/janow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Droga leśna leśnictwa Obrówka-Jakuby.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ulepszanie nawierzchni drogi leśnej leśnictwa Obrówka - Jakuby od km 0+000 do km 11 + 300,00 i szerokości 3,5 m ,nawierzchnia drogi z tłucznia kamiennego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 5000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz art.22 ust. 1 Pzp. Spełnają następujące warunki:1) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust 1 i 2 pzp: 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 3)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia: 4) dysponują kierownikem budowy posiadającym uprawnienia do nadzoru robót z zakresu budownictwa drogowego, potwierdzone aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego: 5) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości nie mniej niż 150 tys. zł., z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: 6) dysponują środkami własnymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 tys.zł: 7) dysponują co najmniej następującym potencjałem technicznym (jako posiadacz samoistny lub zależny) a) koparką kołową o poj. łyżki min 0,25 m3; b) samochodem ciężarowym o ład. min 10 ton; c) walcem drogowym od 6 do 10 ton: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: warunek z pkt 1 i 3 musi spełniać każdy wykonawca oddzielnie wspólnie ubiegający się o zamówienie, a pozostałe warunki będą oceniane łącznie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków w przedmiotowym postępowaniu oraz na potwierdzenie, że oferowana robota budowlana spełnia wymagania określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ :2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik , 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 4) aktualny odpis zwłaściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ,wyżej wymienione dokumenty muszą złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie: 5)kopię dowodu wniesienia wadium 6) wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń: 7)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki w art. 22 ust.1 pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodne w swej treści ze wzorem stanowiącym załącznik so SIWZ. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujący wspólnie: 8) informacje z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zawierającą informację potwierdzajacą warunki: 9 ) uprawnienie wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego: 10 )wykaz wykonywanych w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pdpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ:11) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 10 zrealizowane w wymaganym okresie - zostały wykonane należycie: 12) zakres przedmiotu zamówienia, który wykonawca zamierza przeznaczyć do wykonania podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm proponowanych podwykonawców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ: 13) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie: 14)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 4 i 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alb organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: 15) Dokumenty wymienione w pkt 4 , a dotyczące firm zagranicznych, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termniu skłądania ofert, natomiast pozostałe dokumenty nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/janow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Janów Lubelski ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 23-300 Janów Lubelski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego - pokój nr 1 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Budowa kanalizacji sanitarnej z podłączeniami posesji za pomocą podłączeń w postaci łączników oraz odtworzenie nawierzchni drogowych
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wymiana nawierzchni ulic Jasne Błonie, Jarowej, Kokosowej i Kryształowej w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.