eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 1., znak SM/ZP/251/N/31/2011-DO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Gdynia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 1., znak SM/ZP/251/N/31/2011-DO
Numer ogłoszenia: 191517 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 1., znak SM/ZP/251/N/31/2011-DO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem parametrów techniczno - użytkowych asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy. 3. Wykonawca zapewnia dostawę do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiadał odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE. 5. Zamawiający wymaga, aby przystępujący do przetargu wykonawca podał w ofercie nazwę handlową proponowanego asortymentu oraz cenę proponowanego opakowania zbiorczego, które bezwzględnie muszą się znaleźć również w podpisanej umowie. 6. W przypadku zaoferowania w grupie 7 i 8 innych środków niż używane dotychczas u Zamawiającego (wskazanych w zał. nr 4), koszty zmiany ustawień i kalibracji myjek przez autoryzowanych serwisantów ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga zaoferowania środków dezynfekcyjnych, których skuteczność działania została potwierdzona przez uprawnione laboratoria badawcze, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) oryginalne ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanych środków, zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanych środków pod kątem zgodności ich parametrów z SIWZ. W przypadku braku wymaganych informacji na ulotce, opis produktu sporządzony przez wykonawcę, jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce informacyjnej. b) wyniki badań przeprowadzonych przez PZH lub akredytowane laboratorium / notyfikacja , certyfikat zarządzania jakością ISO / z krajów UE , potwierdzające skuteczność bójczą , stężenie i czas działania oferowanych środków

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środek dezynfekcyjny oparty na aktywnym tlenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek dezynfekcyjny oparty na aktywnym tlenie - 40 000 l Minimalne spektrum działania: B,Tbc,F,V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środek dezynfekcyjny oparty na aktywnym tlenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek dezynfekcyjny oparty na aktywnym tlenie - 4000 l Minimalne spektrum działania: B,Tbc,F,V - 30 minut; B,Tbc,F,V,S - 1 godzina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środek trójenzymatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek trójenzymatyczny - 50000 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aldehyd glutarowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aldehyd glutarowy - 400 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aldehyd glutarowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aldehyd glutarowy - 30 l Minimalne spektrum działania: B,V,F,Tbc - 20 minut; B,V,F,Tbc,S - 10 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nadwęglan sodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadwęglan sodu - 10000 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Środek do automatycznego mycia endoskopów giętkich typu Dr Weigert- Mediclean - Środek do maszynowej dezynfekcji endoskopów giętkich typu Dr Weigert -Septo DN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Środek do automatycznego mycia endoskopów giętkich typu Dr Weigert- Mediclean - 120 l - Środek do maszynowej dezynfekcji endoskopów giętkich typu Dr Weigert -Septo DN - 240 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Środek myjący w płynie o odczynie neutralnym przeznaczony do maszynowego mycia narzędzi w myjce automatycznej Getinge Disinfektion Decomat 4656 - Środek w płynie do maszynowej dezynfekcji narzędzi medycznych i sprzętu anestezjologicznego przeprowadzanego w myjce Getinge Disinfection Decomat 4656.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Środek myjący w płynie o odczynie neutralnym przeznaczony do maszynowego mycia narzędzi w myjce automatycznej Getinge Disinfektion Decomat 4656 - 30 l - Środek w płynie do maszynowej dezynfekcji narzędzi medycznych i sprzętu anestezjologicznego przeprowadzanego w myjce Getinge Disinfection Decomat 4656 - 30 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wodorotlenek potasu lub sodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wodorotlenek potasu lub sodu - 20 l (stosowany w postaci 1% roztworu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nadtlenek wodoru (6% roztwór + kationy srebra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadtlenek wodoru (6% roztwór + kationy srebra) - 30 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.