Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Rybnik: Adm.236 - 2/09 Dostawa druków, okładek, urządzeń ewidenyjnych i kopert do Sądu Rejonowego w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 19151 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , pl. Kopernika 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4260015 - 25, faks 032 4260012.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adm.236 - 2/09 Dostawa druków, okładek, urządzeń ewidenyjnych i kopert do Sądu Rejonowego w Rybniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa durków, okładek, urządzeń ewidenyjnych i kopert do Sądu Rejonowego w Rybniku w asortymencie i ilości zgodnej z formularzem stanowiącym załącznik nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.82.00.00 - Formularze 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsze postępowanie otwarte jest dla oferenta zaporszonego do złożenia oferty przez zamawiającego, który spełnia następujęce warunki: 1. Posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techniczynym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych). Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy. Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, powierdzające, ż profil działania oferenta odpowada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załacznik nr 3 3. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy, 4 Zakres ewentualnych prac które będą zlecone podwykonawcom - załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Rybniku
Plac Kopernika 2
44 - 200 Rybnik
Oddział Administracyjny pokój 124.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Rybniku Plac Kopernika 2 44 - 200 Rybnik Oddział Administracyjny pokój 124.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Świadczenie usług serwisowych utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych cyfrowych central telefonicznych produkcji firmy DGT sp. z o.o. systemów KAR oraz telefonów systemowych i konsol dyspozytorskich DGT użytkowanych w Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
- Przebudowa i remont Pawilonu XVIII Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybnik wraz z zagospodarowaniem terenu, ogrodzeniem i przynależną infrastrukturą techniczną - Etap II
- Dostawa laserowego systemu z tabletem do osiowania wałów maszyn wraz z układem do pomiaru drgań dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.