Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Warszawa: Wykonanie, dostawa i montaż mebli gabinetowych, biurowych oraz foteli
Numer ogłoszenia: 191530 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli gabinetowych, biurowych oraz foteli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli gabinetowych, biurowych oraz foteli, zwanych w dalszej części SIWZ meblami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu mebli do miejsca wskazanego w pkt 7, b) wniesienia, montażu i rozmieszczenia (aranżacji) mebli w pomieszczeniach Prokuratury Generalnej. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot zamówienia min. 12 miesięcznej rękojmi oraz min. 24 miesięcznej gwarancji, liczonych od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 4 PLAN S.SZCZERKOWSKI, R.SUSKI, G.PIEKAREWICZ S.C., ul. Wysockiego 4 lok.4, 15-167 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265853,43
Oferta z najniższą ceną: 265853,43 / Oferta z najwyższą ceną: 292009,38
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 Prawa Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP, tj. poniżej tzw. kwot unijnych. W opisie przedmiotu zamówienia podano wymiary jak i kolorystykę. Taki opis przedmiotu zamówienia nie zawęża kręgu podmiotów, które mogą wykonać to zamówienie. Żądane meble może wykonać każdy producent mebli. Materiały, wymiary czy kolory nie oznaczają kolorów, wymiarów i materiałów unikalnych i nie przesądzają, że oczekiwane dostawy czy usługi nie są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a więc takie, które można określić za pomocą mierzalnych, standaryzowanych parametrów i są oferowane przez szeroki krąg podmiotów. Zakup mebli biurowych może być dokonany w trybie zapytania o cenę, powyższe stanowisko zostało zawarte w Uchwale Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 8 grudnia 2009 r. (syg. Akt: KIO/KD 47/09)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia, pomocy, sprzętu do Świetlicy Środowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Działoszyce"
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej.
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- "Zakup i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych do gminnego żłobka w Piątnicy z podziałem na poszczególne części zamówienia"
- Dostawa wyposażenia kwaterunkowego w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.