eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczebrzeszynDowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Szczebrzeszyn w roku szkolnym 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Szczebrzeszyn: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Szczebrzeszyn w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 191534 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczebrzeszyn , Pl. T. Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, tel. 084 6821095, faks 084 6821030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.szczebrzeszyn.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Szczebrzeszyn w roku szkolnym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przewozie 235 uczniów (tj. dowóz z miejsca zamieszkania do szkoły i odwiezienie po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania), z terenu gminy Szczebrzeszyn do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczebrzeszynie, Przedszkola Samorządowego w Szczebrzeszynie, Gimnazjum w Szczebrzeszynie, Gimnazjum w Bodaczowie, Szkoły Podstawowej w Wielączy, w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2015/2016, zgodnie z wykazem tras: Dowóz uczniów do: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczebrzeszynie, Gimnazjum |w Szczebrzeszynie, Przedszkola Samorządowego w Szczebrzeszynie (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 Trasa 1: Niedzieliska, Niedzieliska Kolonia, Brody Duże - Szczebrzeszyn, Liczba uczniów: 58 Trasa 2: Brody Małe - Szczebrzeszyn, Liczba uczniów: 61 Trasa 3: Kawęczynek - Kawęczyn - Błonie-Szczebrzeszyn Liczba uczniów: 75 Trasa 4 Szperówka Dolna, Szperówka (wszystkie przystanki, w tej miejscowości)-Szczebrzeszyn Liczba uczniów: 16 Trasa 5: Szczebrzeszyn (Klemensów) - Szczebrzeszyn Liczba uczniów: 5 Dowóz uczniów do: Szkoły Podstawowej w Wielączy Trasa: Wielącza Kolonia - Szkoła Podstawowa w Wielączy Liczba uczniów: 12 Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Bodaczowie Trasa: Wielącza Kolonia - Wielącza - Gimnazjum w Bodaczowie Liczba uczniów: 8 1.Liczby przewożonych uczniów mogą ulec zmianie. Zmiany te muszą być akceptowalne przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny zaoferowanej przez Przewoźnika, w związku ze wzrostem do 3% liczby uczniów. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 2.Dowożeniem będą objęci uczniowie na podstawie imiennych wykazów sporządzonych przez dyrektorów ww. szkół i placówek. 3.Uczniowie będą dowożeni do szkół na godzinę 8.00, i odwożeni po lekcjach w godzinach 13.30 - 15.30, w dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2015/2016. Strony umowy dopuszczają wykonywanie dowozu uczniów w inne dni/godziny/ niż dni/godziny/ nauki szkolnej przewidzianej w uzgodnionym rozkładzie jazdy autobusów, pod warunkiem, że dowóz uczniów odbywać się będzie zamiennie w stosunku do dni/ godzin/trasy wynikających z uzgodnionego rozkładu. 4.Przed przystąpieniem do realizacji usługi Przewoźnik ustali, w porozumieniu z Zamawiającym, rozkład jazdy (harmonogram dowozów), mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży i z uwzględnieniem następujących założeń: a)uczeń powinien być dowieziony do szkoły nie wcześniej niż na 20 minut przez rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. b)uczeń w autobusie powinien mieć zapewnione miejsce siedzące, c)na podstawie tygodniowego planu lekcji w poszczególnych szkołach i placówkach oświatowych Wykonawca ustali szczegółowe godziny odjazdów w porozumieniu z dyrektorami ww. szkół i placówek. 5.Dowóz uczniów odbywać się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w ruchu pasażerskim i określonym prawe przewozowym. 6.Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca. 7.W przypadku awarii wyznaczonego na zadania autobusu - Wykonawca podstawi autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania w ruchu drogowym. 8.Autobusy zatrzymywać się będą na istniejących przystankach autobusowych, a przystanki będą wyposażone przez Wykonawcę w informacje o kursowaniu autobusu. 9.Wykonawca zapewnia bezpłatny przewóz opiekunów uczniów wyznaczonych przez dyrektorów poszczególnych szkół. W każdym autobusie opiekę nad dojeżdżającymi uczniami będzie pełniła 1 osoba. 10.Dowozy i odwozy mogą odbywać się autobusami w ramach komunikacji regularnej dostępnej dla ogółu pasażerów lub w ramach komunikacji zamkniętej tj. wyłącznie dla uczniów. Wykonawca określi w ofercie charakter usługi regularnej bądź zamkniętej. 11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a)utrzymać w czystości i porządku pojazdy, b)przestrzegać przepisów ppoż. i bhp, c)ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu, z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. d)oznakować pojazdy na czas przewozu, że są wykorzystywane do transportu dzieci i młodzieży szkolnej. 12.Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia i dokonać przeglądu tras w porozumieniu z Zamawiającym..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o złożoną licencję na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie /załącznik nr 3 do SIWZ/

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie /załącznik nr 3 do SIWZ/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie /załącznik nr 3 do SIWZ/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie /załącznik nr 3 do SIWZ/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia i zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego b) przebiegu i długości trasy zgodnie z potrzebami organizacyjnymi, c) wzrostu liczby uczniów powyżej 3 % liczby uczniów określonych w przedmiocie zamówienia. d) zmniejszenie liczby uczniów o więcej niż 3% liczby uczniów określonych w przedmiocie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.szczebrzeszyn.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn /pokój nr 30/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie Plac Tadeusza Kościuszki 1 , 22-460 Szczebrzeszyn , pokój nr 12 / sekretariat /.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.