Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Tarnów: Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
Numer ogłoszenia: 191541 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, faks 014 6310337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Sprawa Nr AE/ZP-27-93/09. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 Pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenia (decyzji) zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. z 2007r Nr 39 poz. 251 z późn.zm) lub pozwolenia zintegrowanego zgodnie z ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r.(Dz. U. z 2008r Nr 25 poz.150 z późn.zm.) wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania (odzysku) odpadów wykazanych w pkt I. 1 SIWZ. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2006 Nr 87 poz. 605 z poź.zm.), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 usługę. 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13, pokój nr 13 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, Wykonawcy, że odbierane odpady niebezpieczne o kodach 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 82* będą poddawane wyłącznie unieszkodliwianiu termicznemu i usługa spalania zostanie wykonana przez Wykonawcę w instalacji, w której prowadzi się pomiary ciągłe i okresowe emisji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2008r (Dz. U. z 2008r nr 206 poz.1291) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, a emisje są zgodne ze standardami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005r nr 260 poz.2181) o standardach emisyjnych (dotyczy Wykonawców składających ofertę w zakresie kodów 18 01 02*, 18 01 03*,18 01 82*). 2. Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach:18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 82* i 02 02 02.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 82* i 02 02 02 w ilości 137 100 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach:18 01 06*, 18 01 07, 18 01 09.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 09 w ilości 2 600 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 16 02 13*, 16 02 14, 16 02 15*, 16 02 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 16 02 13*, 16 02 14, 16 02 15*, 16 02 16 w ilości 4 000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 16 06 01*, 16 06 02*, 16 06 04, 16 06 05.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 16 06 01, 16 06 02*, 16 06 04, 16 06 05 w ilości 400 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 15 02 02*, 15 02 03, 15 01 10*.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne o kodach: 15 02 02*, 15 02 03, 15 01 10* w ilości 1 600 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie: 06 04 04*.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie: 06 04 04* w ilości 20 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Tarnów
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann, zdrojów wodnych i tężni solankowej na terenie miasta Tarnowa
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest: "Świadczenie usługi wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych"
- zakup i dostawa: generator Tc/Mo 10, 12 GBq, izotopy i radiofarmaceutyki dla Zakładu Medycyny Nuklearnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Zagospodarowanie odpadów z czyszczenia placów i ulic (20 03 03) powstających na terenach publicznych gminy Mosina w 2025 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z pojemników o pojemności do 1,1 m3 rozmieszczonych na terenie gminy Żukowo
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE PRZETERMINOWANYCH LEKÓW ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I OBOJĘTNYCH
- ,,Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu ZOZ we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II"
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.