eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Chodzież

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Chodzież: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Chodzież
Numer ogłoszenia: 191592 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2821-608, faks (67) 2821-608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Chodzież.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Chodzież, z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. zagospodarowanie odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych o których mowa w ppkt 3) wykonawca zobowiązany jest do przekazania . Zmieszanych odpadów komunalnych z terenu gminy Chodzież do instalacji regionalnej wpisanej w Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami na lata 2012 2017 . Selektywnie zebrane odpady komunalne wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie przekazując je do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa. ( art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz.21) Odbiór odpadów zbieranych selektywnie oraz ich transport należy prowadzić w taki sposób by nie dopuścić do zmieszania tych odpadów tj. poszczególnych frakcji zbieranych selektywnie.Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na odpady niesegregowane zmieszane (kod odpadu 20 03 01), odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 150101, 150102, 150104, 150105, 150106, ), odpady segregowane - szkło (kod 150107, 200102) odpady segregowane papier i tektura (kod 150101, 200101 ) odpady zielone (kod 200201, 200108) odpady komunalne obejmujące chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe kody 200127, 200128, 200133, , 200129, 200130, 200307, 160103 ) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych (kod 170101, 170102, 170103, 170504, 170107, 170180, 170201)Zbiórka odpadów komunalnych z posesji zamieszkałych jednorodzinnych, Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach.Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na dwa tygodnie.b) selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym bądź pojemnikowym .Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz w miesiącu c) odpady zielone i biodegradowalne.Odpady zielone gromadzone będą w pojemnikach lub workach. Zamawiający przewiduje, iż odbiór odpadów zielonych dotyczyć będzie około 10 % nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy, (dane pozyskane z ankietyzacji przeprowadzonej w 2012 r. ).( regulamin utrzymania czystości i porządku w § 2 pkt 3 dopuszcza kompostowanie odpadów zielonych i ulegających biodegradacji na terenie nieruchomości, na której powstały, właściciel nieruchomości składa oświadczenie Zamawiającemu za pośrednictwem Wykonawcy o ilości odpadów biodegradowalnych . Wzór Oświadczenia przekaże Zamawiający .Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz w miesiącu w okresie od kwietnia do października d) odpady komunalne obejmujące ,chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe.Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać poprzez opróżnianie ww odpadów z boksów usytuowanych w punkcie gromadzenia odpadów w Kamionce. Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na kwartał e) odpady budowlane Odpady pochodzące z drobnych prac remontowo budowlanych, gromadzone będą wyłącznie w boksie w punkcie selektywnego gromadzenia odpadów na terenie Gminy Chodzież w m. Kamionka .Częstotliwość załadunku i wywozu raz na kwartał Nie dotyczy to odpadów pozyskanych przez mieszkańców w przypadku prac budowlanych oraz remontów na które, wymagane są decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych, wówczas powstałe w wyniku takich prac odpady we własnym zakresie zagospodarowuje firma wykonująca taka usługę. Gospodarka tymi odpadami odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami.5) Zbiórka odpadów komunalnych z zabudowy wielorodzinnej 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach do tego przeznaczonych ( altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki.Częstotliwość wywozu Milcz 37, 38,39 , Nietuszkowo 18, 19,20,21 , Oleśnica blok nr 8, 9 i 10, Podanin blok 43 raz w tygodniu Stróżewo 35 , Strzelce 4 1 pojemnik 1100 raz w tygodniu Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli Strzelce dwa razy w tygodniu .Bloki 24 i 25 w Podaninie oraz blok 16 w Strzelcach i Pietronki nr 5 jak w zabudowie jednorodzinnej z uwagi na pojemność pojemników ( własne 120 każda rodzina) raz na dwa tygodnie Stróżewo nr 35, Rataje nr 11 240 l, Rataje nr 13 pojemnik 1100 l raz na dwa tygodnie 2) selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych będzie się odbywać w systemie , pojemnikowym. odpady segregowane szkło odpady ze szkła gromadzone będą w pojemnikach, Częstotliwość załadunku i wywozu określona jest w załączniku nr 3.do SIWZ.odpady segregowane papier i tektura Odpady z papieru i tektury gromadzone będą w pojemnikach, Częstotliwość załadunku i wywozu określona jest w załączniku nr 3do SIWZ. odpady komunalne obejmujące , chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin),zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe.Odbiór wyżej wymienionych odpadów z altanek i miejsc gromadzenia odpadów w terminach ustalonych w harmonogramie ustalonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na kwartał.Koszt wyposażenia nieruchomości w urządzenia do gromadzenia odpadów ( pojemniki i worki ponosi wykonawca ujmując je w oferowanej cenie.Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie harmonogramem wywozu z terenu gminy Chodzież sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym .Zamawiający dopuszcza opracowanie harmonogramu przed podpisaniem umowy, który to harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy. W harmonogramie należy wyszczególnić nazwę ulicy, rodzaj odpadu i datę odbioru odpadów komunalnych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiający udzieli zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie w okresie objętym umową. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych zmieszanych, opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, segregowanych szkło, segregowanych papier i tektura, zielonych, komunalnych obejmujących chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych,Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające, że posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Chodzież , o którym mowa w art. 9b i następnych z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Z 2012r. Nr 391 ze zm.) . Posiada zezwolenie na transport i zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach. W przypadku braku wymaganego zezwolenia na zbieranie odpadów , dopuszcza się skorzystanie z usług podmiotu posiadającego stosowne zezwolenia i spełniającego warunki udziału w postępowaniu .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 głównej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, w wielkości co najmniej 1000 ton od co najmniej 3000 osób, oraz w czasie świadczenia nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy. Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz usług z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane rzetelnie i należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu realizacji zamówienia musi dysponować pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości minimum 5 szt. do odbioru odpadów komunalnych. minimum 2 szt. pojazdów typu śmieciarka do odbioru odpadów zmieszanych z pojemników minimum 2 szt. pojazdów do odbioru odpadów segregowanych minimum 1 samochód bez funkcji kompaktujacej, samochód ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów np. wielkogabarytowych.Wykonawca musi posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę magazynowo transportową usytuowaną w na terenie Gminy Chodzież lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Chodzież Wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Czynności związane z bieżącą konserwacją, naprawami, myciem i dezynfekcją pojazdów mogą być wykonywane przez podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo transportowej Dopuszcza się usytuowanie części bazy transportowej oraz magazynowej na oddzielnych terenach które spełniać będą warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ust. 1,2 i 3 cytowanego wyżej Rozporządzenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami ( pracownikami) gwarantującymi sprawną realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów . Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianę dopuszcza się w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niezależnych od stron umowy , nieznanych stronom umowy w chwili jej zawierania bądź podczas prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, uniemożliwiającymi lub utrudniającymi świadczenie usług objętych zamówieniem spowodowanych Warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych np. nadmierne opady atmosferyczne uniemożliwiające dojazd , zdarzenia spowodowane katastrofalnym działaniem przyrody o charakterze przypadkowym ,zmianą zapisu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Chodzież zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy albo zmianę zasad jej finansowania i rozliczania np. zmiana wysokości podatku VAT;Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chodzież 64-800 ul. Notecka 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chodzieży ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież w biurze nr 10 (sekretariat),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.