Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Kraków: dostawę mebli w ramach pięciu zadań:
Zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych w kolorze jabłoń, wiśnia
Zadanie nr 2 - dostawa mebli biurowych w kolorze dąb sedan
Zadanie nr 3 - dostawa mebli na metalowej podstawie
Zadanie nr 4 - szafy stalowe na akta, kartotekowe, ubraniowe
Zadanie nr 5 - szafy stalowe na akta klasy B
Numer ogłoszenia: 191654 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę mebli w ramach pięciu zadań: Zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych w kolorze jabłoń, wiśnia Zadanie nr 2 - dostawa mebli biurowych w kolorze dąb sedan Zadanie nr 3 - dostawa mebli na metalowej podstawie Zadanie nr 4 - szafy stalowe na akta, kartotekowe, ubraniowe Zadanie nr 5 - szafy stalowe na akta klasy B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli do siedziby zamawiającego w ramach pięciu zadań: Zadanie nr I - meble biurowe w kolorze jabłoń, wiśnia - biurko drewniane WP1-2 20 szt. - stół biurowy drewniany WP1-23 20 szt. - kontener do biurka 10 szt. - przystawka (1/4 koła) 10 szt. - biurko pod komputer drewniane WP1-17 10 szt. - stolik pod telefon drewniany WP1-22 20 szt. - stolik pod drukarkę drewniany WP1-19 10 szt. - stół konferencyjny WP1-25 10 szt. - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP1-58 18 szt. - regał biurowy drewniany barek WP1-31 20 szt. - regał biurowy drewniany witryna WP1-31 20 szt. - regał biurowy drewniany witryna przeszklona WP1-31 10 szt. - stolik okolicznościowy ława WP3-40 12 szt. - stolik pod RTV drewniany WP3-33 10 szt. - wieszak ścienny z półką 20 szt. - krzesło biurowe drewniane wyściełane WP1-14 72 szt. - fotel klubowy drewniany WP3-3 28 szt. - amerykanka (sofa jednoosobowa nierozkładana) WP8-3 1 szt. - kanapa wersalka WP8-17 5 szt. - tapczan WP8-35 10 szt. - dywan (3x2m-8 szt., 2,5x3,5 - 2 szt.) 10 szt. - chodnik szer. 1 m 16 mb. Zadanie nr II -meble biurowe w kolorze dąb sedan - biurko drewniane WP1-2 200 szt. - stolik pod drukarkę drewniany WP1-19 21 szt. - szafa biurowa drewniana WP1-27 65 szt. - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP1-58 33 szt. - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP8-27 18 szt. - regał biurowy drewniany barek WP1-31 30 szt. - regał biurowy drewniany witryna WP1-31 65 szt. - stolik pod RTV drewniany WP3-33 2 szt. - szafka kuchenna - wisząca WP8-30 24 szt. - szafka kuchenna - stojąca WP8-30 13 szt. - szafka kuchenna - pod zlewozmywak WP8-30 21 szt. Zadanie nr III - meble na metalowej podstawie - fotel obrotowy na metalowej podstawie WP1-5 (cztery rodzaje) 190 szt. - stolik pod komputer na metalowej podstawie WP1-18 120 szt - krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 167 szt. - krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 typu ISO 120 szt. - krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane z uchylnym blatem WP1-37 50 szt. - krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44 122 szt. - kosz na śmieci metalowy WP1-40 24 szt. - stół biurowy na mp. kwadratowy WP1-39 90 szt. - wieszak do ubrań stojący metalowy WP1-43 101 szt. - stół kasynowy na mp. WP3-35 10 szt. - stół szkolny na mp. akademicki WP4-14 41 szt. - biurko lekarskie na mp. WP6-1 20 szt. - fotelik szpitalny na mp. WP6-4 20 szt. Zadanie nr IV -szafy stalowe na akta, kartotekowe, ubraniowe - szafa stalowa na akta klasy A WP1-29 jednodrzwiowa 16 szt. - szafa stalowa na akta klasy A WP1-29 dwudrzwiowa 78 szt. - szafa kartotekowa metalowa czteroszufladowa WP1-50 25 szt. - szafa na odzież metalowa WP2-34 52 szt. - skrzynia metalowa na akta WP5-19 8 szt. Zadanie nr V -szafy stalowe na akta - szafa stalowa na akta klasy B WP1-29 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami stanowi załącznik do SIWZ. W cenie oferty należy uwzględnić koszty oznakowania, opakowania, załadunku, transportu i wyładunku w miejscu przeznaczenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 : 1 500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). Zadanie nr 2 : 2 000 zł (dwa tysiące złotych). Zadanie nr 3 : 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych). Zadanie nr 4 : 1 800 zł (jeden tysiąc osiemset złotych). Zadanie nr 5 : 300 zł (trzysta złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione załącznik - OFERTA. · wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione załącznik -WYCENA OFERTOWA - stosownie do zadania, na które wykonawca składa ofertę. · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 12. · wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków faks (0-12) 355-13-06 tel. (0-12) 355-16-22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa meble biurowych w kolorze jabłoń, wiśnia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - biurko drewniane WP1-2 20 szt. - stół biurowy drewniany WP1-23 20 szt. - kontener do biurka 10 szt. - przystawka (1/4 koła) 10 szt. - biurko pod komputer drewniane WP1-17 10 szt. - stolik pod telefon drewniany WP1-22 20 szt. - stolik pod drukarkę drewniany WP1-19 10 szt. - stół konferencyjny WP1-25 10 szt. - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP1-58 18 szt. - regał biurowy drewniany barek WP1-31 20 szt. - regał biurowy drewniany witryna WP1-31 20 szt. - regał biurowy drewniany witryna przeszklona WP1-31 10 szt. - stolik okolicznościowy ława WP3-40 12 szt. - stolik pod RTV drewniany WP3-33 10 szt. - wieszak ścienny z półką 20 szt. - krzesło biurowe drewniane wyściełane WP1-14 72 szt. - fotel klubowy drewniany WP3-3 28 szt. - amerykanka (sofa jednoosobowa nierozkładana) WP8-3 1 szt. - kanapa wersalka WP8-17 5 szt. - tapczan WP8-35 10 szt. - dywan (3x2m-8 szt., 2,5x3,5 - 2 szt.) 10 szt. - chodnik szer. 1 m 16 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7, 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych w kolorze dąb sedan.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - biurko drewniane WP1-2 200 szt. - stolik pod drukarkę drewniany WP1-19 21 szt. - szafa biurowa drewniana WP1-27 65 szt. - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP1-58 33 szt. - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP8-27 18 szt. - regał biurowy drewniany barek WP1-31 30 szt. - regał biurowy drewniany witryna WP1-31 65 szt. - stolik pod RTV drewniany WP3-33 2 szt. - szafka kuchenna - wisząca WP8-30 24 szt. - szafka kuchenna - stojąca WP8-30 13 szt. - szafka kuchenna - pod zlewozmywak WP8-30 21 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa meblu na metalowej podstawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - fotel obrotowy na metalowej podstawie WP1-5 (cztery rodzaje) 190 szt. - stolik pod komputer na metalowej podstawie WP1-18 120 szt - krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 167 szt. - krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 typu ISO 120 szt. - krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane z uchylnym blatem WP1-37 50 szt. - krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44 122 szt. - kosz na śmieci metalowy WP1-40 24 szt. - stół biurowy na mp. kwadratowy WP1-39 90 szt. - wieszak do ubrań stojący metalowy WP1-43 101 szt. - stół kasynowy na mp. WP3-35 10 szt. - stół szkolny na mp. akademicki WP4-14 41 szt. - biurko lekarskie na mp. WP6-1 20 szt. - fotelik szpitalny na mp. WP6-4 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 28.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa szaf stalowych na akta, kartotekowe, ubraniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szafa stalowa na akta klasy A WP1-29 jednodrzwiowa 16 szt. - szafa stalowa na akta klasy A WP1-29 dwudrzwiowa 78 szt. - szafa kartotekowa metalowa czteroszufladowa WP1-50 25 szt. - szafa na odzież metalowa WP2-34 52 szt. - skrzynia metalowa na akta WP5-19 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7, 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa szaf stalowych na akta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szafa stalowa na akta klasy B WP1-29 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7, 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.