eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomUsługa cateringu w ramach projektu POKL pt. Ruch rzeźbi umysł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Bytom: Usługa cateringu w ramach projektu POKL pt. Ruch rzeźbi umysł.
Numer ogłoszenia: 1916 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 42 , ul. Chorzowska 28 H, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 787 35 52, faks 0-32 282 03 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp42.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringu w ramach projektu POKL pt. Ruch rzeźbi umysł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: usługę cateringu w ramach projektu POKL Ruch rzeźbi umysł. Przez usługę cateringu rozumie się przygotowanie, dostarczenie, wypakowanie oraz wniesienie we wskazane miejsce tzw. suchego prowiantu (owoce, drożdżówki, jogurty, słodycze, orzechy, zimne napoje: woda mineralna, soki) dla uczestniczek/uczestników projektu do określonych miejsc w 6 szkołach podstawowych na terenie Gminy Bytom: SP3, SP4, SP6, SP9, SP42, SP46. 2. Zamówienie będzie wykonywane w okresie: od podpisania umowy do 31. 12. 2012r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, przez 32 tygodnie w ciągu jednego roku. 3. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie, dostarczenie, wypakowanie oraz wniesienie we wskazane miejsce w czasie trwania projektu poczęstunku dla uczestniczek /uczestników projektu: Zestaw nr 1 - 15 360 porcji dla 80 uczestników/uczestniczek projektu Zamiennie: Wariant 1, Wariant 2 lub Wariant 3 Wariant 1: drożdżówka lub pączek, owoc (gruszka lub banan), Nektar Tarczyn różne smaki w bezzwrotnych butelkach o pojemn. 300ml lub równoważny Wariant 2: Kinder Czekolada 50g lub równoważna, owoc (jabłko lub 2 mandarynki), Jogurt Pitny Twist różne smaki 250g Bakoma lub równoważny Wariant 3: wafelek Prince-Polo 36g lub równoważny , 100g orzechów/orzeszków, woda mineralna niegazowana (1l) Zestaw nr 2 - 105 984 porcje 846 uczestników/uczestniczek projektu Zamiennie: Wariant 1, Wariant 2, Wariant 3, Wariant 4 lub Wariant 5 Wariant 1: owoc (jabłko, gruszka, pomarańcza, banan) Wariant 2: herbatniki Petit Beurre (100g) lub równoważne Wariant 3: wafelek Grzesiek bez czekolady 26g lub równoważny Wariant 4: Garden napój różne smaki kartonik 200ml lub równoważny Wariant 5: jogurt Zott Serduszko 125g lub równoważny + plastikowa łyżeczka Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Gramatura produktu równoważnego nie może być niższa od gramatury produktu określonej przez Zamawiającego. 4. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone w porcjach dla uczestnika/uczestniczki projektu w określonej ilości do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Gminy Bytom - do szkół objętych projektem tj. SP 3, ul. Strażacka 2 SP 4, ul. B. Chrobrego 9 SP 6, ul. Królowej Jadwigi 2 SP 9, ul. Matejki 15 SP 42, ul. Chorzowska 28 H SP 46, ul. Prusa 10 5.Porcje zestawu I muszą być zapakowane dla każdego uczestnika. Jeśli wariant będzie zawierał drożdżówkę/pączka, musi być ona/on dodatkowo zapakowana/y. 6.Informacja o dokładnych terminach, godzinach dostarczenia poczęstunku będzie przekazywana Wykonawcy sukcesywnie przez Zamawiającego e-mailem lub faxem w terminach umożliwiających Wykonawcy wykonanie zamówienia - z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni. 7.Przekąski będą zamawiane przez Zamawiającego proporcjonalnie z listy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz, dołączonej do oferty przez Wykonawcę. 8.Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia tj. ilości zestawów nr 1 i nr 2 do - 20%. 9.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać posiłki do każdej ze szkół uczestniczących w projekcie w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 10.Koszt transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 11.Odbiór przekąsek przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez szkolnego opiekuna projektu i przez Wykonawcę, w którym strony potwierdzą ilość otrzymanych/dostarczonych porcji. 12. Zamawiajacy może przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 182784,oo zł brutto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie sprzedaży artykułów spożywczych, cateringu lub gastronomi albo opinii sanitarnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy, 2)pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania wykonawcy , 3)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, 4)pisemne zobowiązane innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany cen jednostkowych oraz wartości umowy brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 3) Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu i wynikającymi z tego wszelkimi konsekwencjami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp42.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-902 Bytom, ul.Chorzowska 28H, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 42, 41-902 Bytom, ul.Chorzowska 28H - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Uni Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Program Operacyjny Kapitał Ludzki, działanie 9.1.2., Projekt pn.: Ruch rzeźbi umysł..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.