Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Stalowa Wola: Dostawa materiałów jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 191731 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 159840 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kwiatkowskiego, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8434313, fax 015 8421017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów jednorazowego użytku - 4 pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 25.51.31.00 - 25.51.31.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 90716,6 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet A- igły i strzykawki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp.z o.o., ul.Konopnickiej 11 a, 12-235 Biała Piska, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14.455.60
- Oferta z najniższą ceną: 14.455,60 / oferta z najwyższą ceną: 14.701,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet B- inne materiały jednorazoqwego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego CEZAL, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 62.241,00
- Oferta z najniższą ceną: 62.241,00 / oferta z najwyższą ceną: 88.498,71
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet C- torebki do pakowania narzędzi.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Informer Med Sp.z o.o., ul.Piątkowska 200, 61-691 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1.852,00
- Oferta z najniższą ceną: 1.852,00 / oferta z najwyższą ceną: 3.000,28
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet C - ręczniki j.uż i mydło.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Annex Sp.zo.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12.168,00
- Oferta z najniższą ceną: 12.168,00 / oferta z najwyższą ceną: 12.168,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych różnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony osobistej jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku
- Rękawice medyczne
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa rękawic, odzieży i zestawów ochronnych
- Zakup i sukcesywną dostawę jednorazowego sprzętu anestezjologicznego oraz wyrobów medycznych w podziale na zadania - II
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.