Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Mieroszów: Budowa Gminnego Centrum Edukacyjno-Sportowego w Mieroszowie, Etap I-Kompleks rekreacyjno-turystyczny
Numer ogłoszenia: 191732 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieroszów, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gminnego Centrum Edukacyjno-Sportowego w Mieroszowie, Etap I-Kompleks rekreacyjno-turystyczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn. : Budowa Gminnego Centrum Edukacyjno- Sportowego w Mieroszowie, Etap I - Kompleks rekreacyjno-turystyczny, obejmującej : - budowę budynku E-sala sportowa - budowę terenowych urządzeń sportowych - zagospodarowanie terenu - przyłącza
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Waunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w wysokości 50 00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesienie w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówieia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, -posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie rzepisów art. 24 ustawy Pzp. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków udziału bedzie udokumentowanie przez wykonawcę: a)osiągnięcia w pracach budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat sumarycznego obrotu równego co najmniej kwocie 10.000.000 zł/ osiągnięcia w pracach budowlanych w ciągu kazdego z ostatnich 3 lat obrotu rocznego co najmniej w kwocie 3.000.000 zł b)posiadania doświadcznia w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy z tego okresu, wyrażającego się tym, że występował jako główny (generalny) wykonawca budowlany w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty, c) możliwości zapewniania w stosownym czasie (własność, dzierżawa, wynajęcie itp.) niezbędnego sprzętu dla realizacji robot, d)dysponowania osobą przewidzianą do zatrudnienia a stanowisku kierownika budowy, posiadającą doświadczenie na takim stanowisku nie mniejsze niż pięcioletnie, e)posiadania środków obrotowych i / lub zdolności kredytowej, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę łącznie nie mniejsze niż 1.000.000 zł. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1 , tj. nie spełnia - spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez wykonawcę. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioych nie wczśniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przd upływem terminu składania ofert, e) aktuale zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)oświadczenie o spełnieniu warunków udzialu w postępowaniu o dzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz formularze Nr 1 - Nr 10 składające się na ofertę, wymienione w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mieroszowie 58-350 Mieroszów pl. Niepodległości 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieroszowie 58-350 Mieroszów pl. Niepodległości 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana w ramach projektu: Rozwój infrastruktury turystyczno -rekreacyjnej w strefie pogranicza Broumovsko - Mieroszowskiego - I etap. zgłoszonego do dofinansowania z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej RCz - RP 2007 - 2013
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.