eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleP/28/2008 Akcesoria, materia³y eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej w 2009 R.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-08-18

Opole: P/28/2008 Akcesoria, materia³y eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej w 2009 R.
Numer og³oszenia: 191789 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespó³ Neuropsychiatryczny im. ¶w. Jadwigi, ul. Wodoci±gowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: P/28/2008 Akcesoria, materia³y eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej w 2009 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiaj±cego akcesoriów, materia³ów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) wed³ug zestawienia stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SIWZ, spe³niaj±cy za³o¿enia jako¶ciowe i techniczne okre¶lone w ww. za³±czniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). Pakiety nazwano: PAKIET 1 - RURY DO RESPIRATORA PAKIET 2 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S PAKIET 3 - PAPIER DO APATATURY PAKIET 4 - klisze RTG 1.2. Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV) - 33140000-3 Medyczne produkty inne ni¿ chemiczne i produkty hematologiczne 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne 25311000-4 Klisza rentgenowska 21121300-0 Papier ¶wiat³oczu³y, termoczu³y lub papier termograficzny i tektura 1.3. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podane ilo¶ci s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± ulec zmniejszeniu o 30% w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych z zastrze¿eniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Wykonawca musi na etapie sk³adania ofert udowodniæ równowa¿no¶æ swojej oferty np. poprzez odpowiednie przeliczenie powoduj±ce otrzymanie odpowiedniej ilo¶ci, do³±czenie ulotek na potwierdzenie zastosowania równowa¿nych rozwi±zañ, parametrów, itp. Oferty równowa¿ne: - Wykonawcy mog± zaoferowaæ produkty w opakowaniach o wielko¶ci zbli¿onej do wskazanej przez Zamawiaj±cego, a ilo¶æ opakowañ odpowiednio przeliczyæ, tak aby ogólna ilo¶æ danej pozycji by³a zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie mo¿e byæ mniejsze ni¿ podane przez Zamawiaj±cego, lub wiêksze, ale wiêksze tylko o max. do 25% produktu. Dokonuj±c takiego przeliczenia Wykonawca skre¶la ilo¶æ i wielko¶æ opakowania (liczebno¶æ) podan± przez Zamawiaj±cego i nadpisuje wyliczone wielko¶ci. Zamawiaj±cy nie wymaga zaokr±glania wyliczonej ilo¶ci do pe³nego opakowania. Wyliczon± wielko¶æ nale¿y podaæ z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku. Skre¶lenia wynikaj±ce z przeliczeñ nale¿y parafowaæ. Dopuszcza siê równie¿ wydruk za³±cznika nr 1 A - formularza cenowego, po dokonaniu zmian wynikaj±cych z przeliczenia wielko¶ci opakowania - oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wszelkie wymagania Zamawiaj±cego, czyli o wszystkich parametrach cechach nie gorszych ni¿ te okre¶lone w SIWZ; mo¿e jednak posiadaæ dodatkowe lepsze cechy - Wykonawca, aby nie zawy¿aæ sztucznie warto¶ci oferty, ma mo¿liwo¶æ wyceny asortymentu np. dla igie³ i strzykawek dla pakietu 3 w jednostkach miary 100 szt. jako zwyczajowej jednostce handlowej z odpowiednim przeliczeniem ilo¶ci zamawianej, a przeliczona pozycja ma byæ wyra¼nie zaznaczona na ofercie. - dla papieru do eeg - papier mo¿e posiadaæ mniejsz± ni¿ podana przez Zamawiaj±cego ilo¶æ sk³adek w jednym opakowaniu, kartonie, przy czym nale¿y odpowiednio przeliczyæ ilo¶æ oferowanych opakowañ, tak by ³±czna d³ugo¶æ papieru do zapisu by³a nie krótsza ni¿ wymagana przez Zamawiaj±cego. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. ca³o¶ci przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. 3.2. zamówieñ cz±stkowych - pakiet 1,3 i 4 max. 14 dni od z³o¿enia zamówienia cz±stkowego. - pakiet 2 max. 4 tygodnie od z³o¿enia zamówienia cz±stkowego 4. Wymagany termin p³atno¶ci - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi byæ dopuszczony do obrotu na terenie Polski. 6. O¦WIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJ¡CE SPE£NIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE WYMAGAÑ OKRE¦LONYCH PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO: - za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym; - tj.: Oferowane wyroby musz± posiadaæ deklaracje CE i byæ wpisane do rejestru wyrobów medycznych co wynika z przepisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z pó¿n. zmn.) Na potwierdzenie tego faktu Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia o¶wiadczenia stwierdzaj±cego, ¿e wyrób/-y zosta³/-y dopuszczony/-e do obrotu i posiada znak CE/EC. Nale¿y z³o¿yæ jedno o¶wiadczenie dotycz±ce wszystkich oferowanych pozycji. UWAGA: Zamawiaj±cy ma prawo za¿±daæ na etapie badania ofert przed³o¿enia do wgl±du dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie przez oferowane produkty ka¿dego z wymagañ okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w siwz np. karty charakterystyki wyrobu, ulotki, wpisu do rejestru wyrobów medycznych, znaku CE (na dokumencie nale¿y dokonaæ adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy dokument.)

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne ni¿ chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.14.00.00 - Materia³y medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg s³ownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier ¶wiat³oczu³y, termoczu³y lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg s³ownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczêcia: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy potwierdz± spe³nienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez z³o¿enie w ofercie dokumentów wymienionych poni¿ej oraz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowania /wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ/ tj.: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; tj. Wykonawcy posiadaj±cy w zakresie w³asnej dzia³alno¶ci gospodarczej zakres objêty przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku z³o¿± o¶wiadczenie i dokument wymieniony w pkt. 2.1 i 2.2. 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy s± w stanie terminowo, wielokrotnie realizowaæ dostawy czê¶ciowe produktów (akcesoria, materia³y eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej) w opisanych w przedmiocie zamówienia (w czê¶ci na któr± Wykonawca sk³ada ofertê) w roku 2009 na podstawie z³o¿onych zamówieñ z wyprzedzeniem przewidzianym w rozdziale II pkt. 3, a na potwierdzenie tego warunku z³o¿± o¶wiadczenie wymienione w pkt. 2.1., 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy którzy s± w stanie skredytowaæ 1/12 ceny ofertowej przez okres 1 miesi±ca, a na potwierdzenie tego warunku z³o¿± o¶wiadczenie wymienione w pkt. 2.1., 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawcy nie podlegaj±cy wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, a na potwierdzenie tego warunku z³o¿± o¶wiadczenie wymienione w pkt. 2.1., Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespe³nienie przez wykonawcê chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania .
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. O¦WIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJ¡CE SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU: 2.1.O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowania /za³±cznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia oraz zawieraj±cego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy; 3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic±, zamiast dokumentów, o których mowa wy¿ej sk³ada odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Uwaga: Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy z³o¿yli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania; o¶wiadczenia lub dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu wyznaczonym przez zamawiaj±cego jako termin uzupe³nienia o¶wiadczeñ lub dokumentów. Zamawiaj±cy wezwie tak¿e, w wyznaczonym przez siebie terminie, do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych o¶wiadczeñ i lub dokumentów, dotycz±cych przedmiotu zamówienia. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespó³ Neuropsychiatryczny im. ¶w. Jadwigi ul. Wodoci±gowa 4 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespó³ Neuropsychiatryczny im. ¶w. Jadwigi ul. Wodoci±gowa 4 45-221 Opole Poczt±, przesy³k± kuriersk±, w Sekretariacie WSZN (czynny od godz. 7.25 do 15.00).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - RURY DO RESPIRATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiaj±cego akcesoriów, materia³ów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) wed³ug zestawienia stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SIWZ, spe³niaj±cy za³o¿enia jako¶ciowe i techniczne okre¶lone w ww. za³±czniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 1 - RURY DO RESPIRATORA.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiaj±cego akcesoriów, materia³ów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) wed³ug zestawienia stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SIWZ, spe³niaj±cy za³o¿enia jako¶ciowe i techniczne okre¶lone w ww. za³±czniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 2 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - PAPIER DO APATATURY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiaj±cego akcesoriów, materia³ów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) wed³ug zestawienia stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SIWZ, spe³niaj±cy za³o¿enia jako¶ciowe i techniczne okre¶lone w ww. za³±czniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 3 - PAPIER DO APATATURY.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.12.13.00-0, 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - klisze RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiaj±cego akcesoriów, materia³ów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) wed³ug zestawienia stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SIWZ, spe³niaj±cy za³o¿enia jako¶ciowe i techniczne okre¶lone w ww. za³±czniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 4 - klisze RTG.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 25.31.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.