eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukowicaDostawę oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej Gminy ŁUKOWICA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Łukowica: Dostawę oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej Gminy ŁUKOWICA
Numer ogłoszenia: 191806 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166748 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łukowica, Łukowica 334, 34-606 Łukowica, woj. małopolskie, tel. 018 3301521, faks 018 3335411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej Gminy ŁUKOWICA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną w miarę potrzeb dostawę oleju opałowego lekkiego do 21 budynków użyteczności publicznej w 10-ciu sołectwach w Gminie Łukowica, w ilościach niezbędnych do ogrzewania budynków. Planowana łączna ilość oleju wynosić będzie max. ok. 250 000 litrów rocznie, na miejsce wskazane przez Zamawiającego do obiektów wymienionych w Zestawieniu obiektów Gminy Łukowica zał. nr 4 do SIWZ - z uwzględnieniem uwag jak poniżej: 1/ na telefoniczne zamówienie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w terminie do 24 godzin od otrzymania zamówienia. W przypadku gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach, chyba że nastąpi pilna potrzeba dostawy a strony zgodnie ustalą jej termin. 2/ nie należy przewidywać sumowania dostaw dla kilku obiektów jednocześnie /może to mieć miejsce sporadycznie/. 3/ w obiektach gdzie są zbiorniki o pojemności 1500-2000 l - należy przewidzieć dostawy w ilości po 1000 l jednorazowo. 4/ przy większych zbiornikach należy również przewidzieć dostawy w mniejszych ilościach niż pojemność zbiorników - wiąże się to z możliwościami płatniczymi Zamawiającego. 5/ należy uwzględnić w okresie zimy /silne mrozy/ - wysokie zużycie paliwa a w związku z tym konieczność dostawy tegoż paliwa w ciągu 6 godzin od złożenia zapotrzebowania przez telefon. 6/obiekty wymienione w Zestawieniu do SIWZ są położone w terenie górzystym - w okresie zimy znacznie utrudniony jest do nich dojazd, a dużymi pojazdami wręcz niemożliwy. Odległości między tymi obiektami wynoszą od 1 do 20 km. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb. 3.Planowana ilość dostaw oleju do poszczególnych obiektów: Lp.Obiekt użyteczności publicznej Ilość litrów 1.Urząd Gminy 7000,2.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 6000,3.Gminny Ośrodek Kultury 5000,4.Przedszkole Samorządowe w Łukowicy 3000,5.Szkoła Podstawowa w Jadamwoli 10000,6.Szkoła Podstawowa w Jastrzębiu 7000,7.Szkoła Podstawowa w Młyńczyskach 20000, 8.Szkoła Podstawowa w Łukowicy 35000,9.Zespół Szkół Przyszowa I 30000, 10.Szkoła Podstawowa w Przyszowej II 20000,11.Szkoła Podstawowa w Roztoce 7000 12.Szkoła Podstawowa w Stroniu 8000,13.Szkoła Podstawowa w Świdniku 25000 14.Gimnazjum w Łukowicy 33000,15.Ośrodek Zdrowia w Łukowicy 15000,16.Ośrodek Zdrowia w Przyszowej 4000,17.Świetlica Wiejska w Przyszowej 4000,18.Obora Podworska w Łukowicy 5000,19.Remiza OSP w Świdniku 2000,20.Remiza OSP w Stroniu 2000,21.Remiza OSP w Przyszowej 2000.4.Olej będący przedmiotem dostawy powinien spełniać wymagania normy PN-C 96024 dla gatunku L-1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRÓD Spółka z o.o., Podegrodzie 210A, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 685102,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 704175,00

  • Oferta z najniższą ceną: 704175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 704175,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.