eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH ORAZ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZADU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Elbląg: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH ORAZ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZADU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU
Numer ogłoszenia: 191826 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 234 10 75, 234 20 37, faks 055 234 15 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej w Elblągu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH ORAZ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZADU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu, z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu oraz budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16 i ul. Marymonckiej 7 Przedmiot główny: CPV: 90.51.32.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Zamówienie składa się z trzech niżej wymienionych części zamówienia: Część I zamówienia: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu. Część II zamówienia: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu. Część III zamówienia: Wywóz stałych odpadów komunalnych budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16 i ul. Marymonckiej 7 2. Zakres zamówienia dla Części I obejmuje: Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: X kontenery o pojemności 10 m3 - 4 szt. X pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 35 szt. X zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3 tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników * wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. * Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. * Oznaczenie pojemników (metodą numeracji). * Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 16 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego * Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. * Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 3. Zakres zamówienia dla Części II obejmuje: * Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: X kontenery o pojemności 10 m3 - 21 szt. X pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 110 szt. X zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3 tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników X pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 2 szt. * Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. * Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. * Oznaczenie pojemników (metodą numeracji). * Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 46 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego * Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. * Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 4. Zakres zamówienia dla Części III obejmuje: * Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa i przy ul. Marymonckiej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tej części zamówienia przedstawia się następująco: X Ul. Marymoncka7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt X Ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1 szt wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. * Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników * Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z położeniem cmentarzy komunalnych w Elblągu, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu objętych przedmiotem zamówienia. ________________________________________.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp., do oferty należy załączyć: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru na Zał. nr3 do SIWZ 2. wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, wg wzoru na Zał. nr5 do SIWZ 3. Wykaz sprzętu przeznaczonego do transportu odpadów komunalnych, na druku wg. wzorów dla poszczególnych części zamówienia: dla Części I Zał. nr 6a, dla Części II Zał. nr 6b, dla Części III Zał. nr 6c . 4. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. B. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ust. Pzp, wg wzoru na zał. nr 4 do SIWZ (oryginał) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Krakusa 13 - 16 , 82 - 300 Elbląg.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Krakusa 13 - 16 , 82 - 300 Elbląg sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 905132008 Zakres zamówienia dla Części I obejmuje: Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: x kontenery o pojemności 10 m3 - 4 szt. x pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 35 szt. x zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3 tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników * wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. * Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. * Oznaczenie pojemników (metodą numeracji). * Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 16 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego * Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. * Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla Części II obejmuje: * Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: x kontenery o pojemności 10 m3 - 21 szt. x pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 110 szt. x zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3 tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników x pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 2 szt. * Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. * Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. * Oznaczenie pojemników (metodą numeracji). * Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 46 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego * Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. * Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Wywóz stałych odpadów komunalnych budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16 i ul. Marymonckiej 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla Części III obejmuje: * Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa i przy ul. Marymonckiej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tej części zamówienia przedstawia się następująco: x Ul. Marymoncka7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt x Ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1 szt wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. * Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników * Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.