To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Słubice: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej Nr 1255F od drogi krajowej nr 92 do drogi gminnej nr 102760F ul. Poznańska w m. Rzepin w km 1+627 do km 3+597
Numer ogłoszenia: 191866 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156646 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach, ul. Krótka 7, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7580356, faks 095 7580356.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej Nr 1255F od drogi krajowej nr 92 do drogi gminnej nr 102760F ul. Poznańska w m. Rzepin w km 1+627 do km 3+597.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1255F od drogi krajowej nr 92 do drogi gminnej nr 102760F ul. Poznańska w m. Rzepin w km 1+627 do km 3+597, w tym m. in. realizacja następującego zakresu: 1) ułożenie nowej warstwy bitumicznej z asfaltobetonu o grubości 6 cm, w tym poszerzenie drogi na odcinku 100 m z szerokości 4.0 m do 5,50 m, 2) uzupełnienie i plantowanie poboczy, 3) remont istniejących zjazdów do posesji, dostosowanie parametrów zjazdów do przebudowanej drogi powiatowej, 4) Przebudowa ciągu pieszo rowerowego przy drodze powiatowej nr 1255F od km 1 +627 do km 3+597 polegająca na: a) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na odcinku 511 m o szerokości 2 m w miejscowości Starościn, b) położenie nawierzchni asfaltowo betonowej na odcinku 1459 m o szerokości 2 m, Szczegółowy zakres robót określają: opis techniczno-wykonawczy i przedmiar robót (kosztorys ofertowy) stanowiący odpowiednio załączniki Nr 9 i Nr 10 do SIWZ. Warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik Nr 11 do SIWZ. 2. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania. 3. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez wad i usterek) protokołu odbioru robót. 4. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zadania dostarczy materiały rozbiórkowe oraz drzewo ze ścinki na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. 5. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 6. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze końcowym przedmiotowego zadania. 7. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne, ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub wyższe jak materiały określone w przedmiarze i dokumentacji technicznej, w tym celu wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów lub materiałów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S. A., ul. Szpitalna 7, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1369132,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1188487,77
Oferta z najniższą ceną: 1188487,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1409708,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku na placówkę Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Cybince
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.