Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Krosno Odrzańskie: Dostawa ciężarów do legalizacji żurawi D-35, TD-50 na podwoziu gąsienicowym, żurawi na podwoziu kołowym i ciężarów do legalizacji wózków widłowych
Numer ogłoszenia: 191869 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne, ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3672300, fax 068 3672333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciężarów do legalizacji żurawi D-35, TD-50 na podwoziu gąsienicowym, żurawi na podwoziu kołowym i ciężarów do legalizacji wózków widłowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ciężarów do legalizacji żurawi D-35, TD -50 na podwoziu gąsienicowym, żurawi na podwoziu kołowym i ciężarów do legalizacji wózków widłowych, 2.Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert częściowych. Szczegółowy zakres zadania zawiera załącznik nr 1. 3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Dostawę ciężarów określonych w Załączniku nr 1 należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2007r. Dostarczenie ciężarów najpóźniej do godz. 14:00 od poniedziałku do piątku. Odbiór ciężarów nastąpi w obiekcie 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca dostarczy ciężary własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonych ciężarów). Wydanie ciężarów będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu dostawy, podpisanym przez obie strony, na którym będzie wpisany rodzaj przedmiotu zamówienia i numer identyfikacyjny postępowania Zamawiającego. Ustala się, iż każdorazowo, przed wydaniem ciężarów, ilość dostarczonych ciężarów oraz ich zgodność z Załącznikiem nr 1 sprawdzona zostanie w siedzibie Zamawiającego przez strony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonych ciężarów, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonego przedmiotu zamówienia (lub jego poszczególnego elementu) na nowy przedmiot zamówienia (nowy element) na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do 14 dni od dnia zgłoszenia. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie 12 miesięczna gwarancja producenta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.57.00.00 - Wyroby z żeliwa Kod CPV wg słownika 2008: 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 51.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp); Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 4 ustawy Pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie Fax nr 068 3672333.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:00, miejsce: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne Ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie Budynek nr 18, kancelaria tajna - pok. 104, pierwsze piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg: posypywarki, pługa oraz wytwornicy solanki
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
- Usługa ubezpieczenia Gminy Krosno Odrzańskie wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przebudowa drogi gminnej w Czetowicach
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.