Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Kępno: Kurs palacza kotłów centralnego ogrzewania opalanych paliwem stałym i gazowym
Numer ogłoszenia: 191875 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie , Mianowice 2H, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7822834, faks 062 7822854.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs palacza kotłów centralnego ogrzewania opalanych paliwem stałym i gazowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 10 osób bezrobotnych w zakresie: palacza kotłów centralnego ogrzewania opalanych paliwem stałym i gazowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2.2 Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 2.3 Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 2.4 Nie spełnienie któregokolwiek warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2.5 Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wypełniony bez wyjątku formularz ofertowy (Rozdział II SIWZ). 3.2 Wypełniony preliminarz kosztów kursu (załącznik nr 1 do oferty). 3.3 Oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm., (załącznik nr 2 do oferty). 3.4 Szczegółowy program nauczania oraz harmonogram zajęć. (załącznik nr 3 do oferty). 3.5 Wzór ankiety dla uczestnika szkolenia służący do oceny szkolenia oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia. 3.6 Wykaz wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - załącznik nr 4 do oferty. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać wartość, datę, miejsce wykonania oraz, iż wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.7 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi obejmować osoby z uprawnieniami odpowiadającymi zakresowi niniejszego szkolenia z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje tj. kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń lub innymi uprawnieniami jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 5 do oferty). 3.8 Certyfikat potwierdzający wysoki standard jakości usług (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie norm ISO, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE lub inne znaki jakości). Certyfikat nie jest obowiązkowy, jednak jego posiadanie będzie dodatkowo premiowane według kryteriów strategicznych. 3.9 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 3.10 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu w opłatach podatku dochodowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.11 Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.12 Zaświadczenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych. 3.13 Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 3.14 Dopuszcza się składanie odpisów/kserokopii dokumentów określonych w pkt. 3.8 - 3.12 z zastrzeżeniem, iż odpisy/kserokopie te muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, z wyłączeniem pkt. 3.1 - 3.7, które należy przygotować w formie oryginału. 3.15 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.16 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, o którym mowa 3.15 i 3.16 SWIZ należy składać w formie oryginału, odpisu wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkepno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowwy Urząd Pracy
Mianowice 2H
63 - 600 Kępno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Mianowice 2H 63 - 600 Kępno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KEPNA
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.