eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceWykonywanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych, w okresie od 01 września 2008 r. do 31 sierpnia 2012 r. (4 lata).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Polkowice: Wykonywanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych, w okresie od 01 września 2008 r. do 31 sierpnia 2012 r. (4 lata).
Numer ogłoszenia: 191905 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 150568 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Polkowicki, ul. Górna, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 746 15 00, fax 076 746 15 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych, w okresie od 01 września 2008 r. do 31 sierpnia 2012 r. (4 lata)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych, w okresie od 01 września 2008 r. do 31 sierpnia 2012 r. (4 lata). 1. 1. Bakowa obsługa obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Powiatu Polkowickiego oraz rachunków jednostek organizacyjnych ( średnia ilość obsługiwanych jednostek - 13) tj.: - Starostwo Powiatowe w Polkowicach, - Zespół Szkół w Polkowicach, - Zespół Szkół w Chocianowie, - Placówka Socjalizacyjna Skarbek w Polkowicach, - Placówka Rodzinna w Chocianowie, - Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Polkowicach, - Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach, - Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych w Przemkowie, - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach, - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach, - Powiatowy Ośrodek Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Polkowicach, - Dom Wczasów Dziecięcych w Przemkowie. b) otwarcie i prowadzenie rachunków funduszy celowych - średnia ilość 14, c) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych - średnia ilość 70, d) otwarcie i prowadzenie rachunków środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, nie podlegających zwrotowi - średnia ilość 10, e) realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej oraz papierowej, f) dokonywanie wpłat i wypłat z rachunków bankowych, g) lokowanie wolnych środków pieniężnych, h) uruchomienie i prowadzenie systemu bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym i jednostkach organizacyjnych, i) szkolenie pracowników w zakresie obsługi wprowadzonego systemu elektronicznego, j) serwis systemu elektronicznej obsługi rachunku, k) dostarczanie wyciągów w formie papierowej oraz w formie pliku elektronicznego, l) wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych niezbędnych dokumentów, ł) świadczenie innych usług bankowych na rzecz jednostek objętych przedmiotem zamówienia, tj. telefoniczne informowanie o stanie konta bankowego, przechowywanie depozytów, wydawanie blankietów czekowych, m) wkłady oszczędnościowe (depozytowe). n) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu do wysokości ustalonego limitu w Uchwale Budżetowej Powiatu Polkowickiego na dany rok.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 249600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dominet Bank S.A. w Lubinie,, ul. Księcia Ludwika I nr 3, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 249600
  • Oferta z najniższą ceną: 249600 / oferta z najwyższą ceną: 249600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.