eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Gdańsk: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2
Numer ogłoszenia: 191916 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3464346 w. 194, faks 058 3464123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 100% fabrycznie nowych (nowo wytworzonych w całości), nieregenerowanych, nienaprawianych, nieużywanych, niepoddanych żadnym procesom przetwarzania, niepochodzących z odzysku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ (Formularz cenowy) lub równoważnych. Dla potrzeb niniejszego postępowania materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów i kserokopiarek nazywane są dalej materiałami eksploatacyjnymi. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ. 3.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność materiału eksploatacyjnego, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu 100 % fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 4.Stosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii oraz spowolnienia pracy eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Stosowanie przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zaoferowanych przez Wykonawcę, nie może spowodować utraty gwarancji na urządzenia, do których materiał eksploatacyjny równoważny jest przeznaczony. 5.W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż przewidzianych przez producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku gdy było to konieczne do zwrotu kosztów, zleconej przez Zamawiającego, ekspertyzy rzeczoznawcy. W przypadku utraty przez Zamawiającego gwarancji na sprzęt z powodu zastosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się przejąć funkcję gwaranta i pokrywać przez dalszy okres gwarancji koszty napraw sprzętu wykonywanych według wyboru Zamawiającego w autoryzowanych serwisach producenta danego sprzętu. 6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (przewidzianego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia materiału eksploatacyjnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał eksploatacyjny oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał eksploatacyjny spełniający wymagania Zamawiającego (np. przewidzianego przez producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. Wymiana winna nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego o ujawnionej wadzie. 7.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin ważności materiału eksploatacyjnego oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 8.Wykonawca ponosi koszty transportu, wniesienia do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów eksploatacyjnego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 9.Dostarczone materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie później niż 6 miesięcy przed terminem dostawy do Zamawiającego. 10.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. 11.Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 12.Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych artykułów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne o parametrach technicznych oraz stopniu zużywania nie gorszych niż podane w załączniku nr 5 do SIWZ. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    a)Zaświadczenie na temat wydajności oraz/lub pojemności wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych wydaną przez producenta materiałów eksploatacyjnych lub inny niezależny podmiot do tego uprawniony b) Certyfikat ISO 9001:2000 posiadany przez producenta materiałów eksploatacyjne wydawany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w tym zakresie. c) Oświadczenie, iż zastosowanie proponowanych materiałów eksploatacyjne nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia, do których przeznaczone są oferowane materiały oraz zobowiązanie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. d) Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane materiały eksploatacyjne są materiałami w 100% fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów materiałów eksploatacyjnych nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu. e) Raporty z testów wydajności wg norm ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, norm jakości ISO 19758 dla tonerów kolorowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.IS.GDANSK.PL-LINK URZĘDY SKARBOWE-ZAKŁADKA ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku ul. Żaglowa 2 80-560 Gdańsk Pokój 07 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: siedzibia Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2 w sekretariacie (pokój nr 101 na I piętrze ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.