eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokBUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W TECHNOLOGII TRADYCYJNEJ PRZY UL.BORSUCZEJ W BIALYMSTOKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Białystok: BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W TECHNOLOGII TRADYCYJNEJ PRZY UL.BORSUCZEJ W BIALYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 191917 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W TECHNOLOGII TRADYCYJNEJ PRZY UL.BORSUCZEJ W BIALYMSTOKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w technologii tradycyjnej przy ul. Borsuczej w Białymstoku, o powierzchni 3777,30 m2 p.u.m. wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu działki oznaczonej nr 706/1(własność Miasta Białystok), poprzez: 1) budowę pod klucz dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (budynek Nr 2 i budynek Nr 3) o ilości 87 mieszkań wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, na działce budowlanej o nr ewidencyjnym gruntów 706/1 w Białymstoku przy ul. Borsuczej, zgodnie z SIWZ oraz ofertą ostateczną wykonawcy, wybraną w przetargu nieograniczonym, 2) do wykonania poza budynkami mieszkalnymi są: a) parkingi, chodniki oraz drogi osiedlowe, b) sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz drenażu na działce oraz poza działką, c) sieć i przyłącza wodociągowe, na działce oraz poza działką, d) węzły cieplne, e) instalacja domofonowa, f) przyłącze teletechniczne (telefoniczna, TV kablowa, Internet), g) przygotowanie terenu pod realizację inwestycji, zapewnienie dostaw wody i energii dla potrzeb placu budowy oraz jego zagospodarowanie, 3) w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający oczekuje wykonania dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych o ilości 87 mieszkań. Zakres robót: Wykonawca wykona budynki mieszkalne wielorodzinne w następującym zakresie: a) wszystkie prace przygotowawcze, w szczególności makroniwelacja terenu i karczowania krzewów, wykonanie przyłącza wody, przyłącza energii elektrycznej dla potrzeb budowy, obsługi geodezyjnej (w tym wytyczenie reperów wysokościowych i osi głównych, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej budynku i elementów infrastruktury technicznej), zagospodarowanie placu budowy oraz inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, b) realizacja budynków wraz z obiektami infrastruktury technicznej zgodnie z dokumentacją projektową, c) wykonanie projektu powykonawczego budynków we wszystkich branżach, wykonania instrukcji obsługi budynków, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 7 i ust. 2 ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 2005r. nr 31, poz. 266 ze zm.) przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Wymaga się udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii tradycyjnej w stanie wykończeniowym przeznaczonego do zakwaterowania zbiorowego, mieszkalnego, szkolnictwa, służby zdrowia lub biurowy wraz z kompleksową infrastrukturą zewnętrzną i urządzeniem terenu, o wartości minimum 4.000.000,00 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez budowę należy rozumieć wykonanie nowego obiektu budowlanego od podstaw tj. od wytyczenia budynku do przekazania go inwestorowi w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje kierownikiem budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz kierownikami robót; - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , - w specjalności geodezyjnej w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 b), b) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt a) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 SIWZ, formularz cenowy - zał. nr 2A. 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) uproszczony kosztorys ofertowy (zawierający ilość robot, cenę jednostkową oraz wartość pozycji sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawienie zawierające wykaz procentowych wskaźników cenotwórczych (Koszty Ogólne, Koszty Zakupu, Zyski), stawkę roboczogodziny, zestawienie cen jednostkowych materiałów i sprzętu ). Załączone przez Zamawiającego przedmiary stanowią wyłącznie jako materiał pomocniczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienie robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych itp. których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia np. miejscowe złe warunki gruntowe, które nie były stwierdzone badaniami geotechnicznymi były poza zakresem, itp. 2) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, np. opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących m.in. terminów przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, itp. 3) przerwanie lub zawieszenie robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę , 4) wystąpienie siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły , gwałtowny, nieprzewidywalny (np. powódź, huragan, ulewne i długotrwałe deszcze, śnieżyce) W razie wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań- strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Strony ustalają, że uzgodnione wynagrodzenie ryczałtowe może ulec obniżeniu w następujących przypadkach: a) zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego robót, spowodowanego przyczynami wynikłymi dopiero w trakcie realizacji umowy. b) zastosowania tańszej technologii niż przewidziana w dokumentacji projektowej, co uregulowane będzie stosownym aneksem do umowy. 2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić również w wypadku zaakceptowania przez Zamawiającego robót zamiennych w stosunku do robót określonych w dokumentacji projektowej i kosztorysie ofertowym. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji wymienionych w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, podstawą do wyliczenia kwoty zmiany wynagrodzenia ryczałtowego będą: a) faktycznie niewykonany i obustronnie uzgodniony zakres robót b) kosztorys różnicowy obejmujący ceny przyjęte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy ( dotyczy cen robocizny, materiałów, sprzętu, kosztów zakupu, kosztów ogólnych, zysku)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1, pok. 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1, pok. 201 (sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.