eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa asortymentu do Laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi ZPiZ/PN/D/12/05/12 CZĘŚC IIHematologia i biochemia Nr sprawyZPiZ/PN/D/12B/08/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Łódź: Dostawa asortymentu do Laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi ZPiZ/PN/D/12/05/12 CZĘŚC II: Hematologia i biochemia Nr sprawy: ZPiZ/PN/D/12B/08/12
Numer ogłoszenia: 191925 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu do Laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi ZPiZ/PN/D/12/05/12 CZĘŚC II: Hematologia i biochemia Nr sprawy: ZPiZ/PN/D/12B/08/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi ZPiZ/PN/D/12/06/12 -Postępowanie dotyczy częsci II - Hematologia i biochemia Nr sprawy: ZPiZ/PN/D/12B/08/12 Zamawiający dopuszcz składanie ofert na poszczególny Pakiet , jednak oferta musi zawierać pełny asortyment danego Pakietu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa : 1. odczynników do hematologii Pakiet nr 1 - zał. nr 6 a-c , dotyczy aparatu - analizator SYSMEX XS 1000i. Przewidywana ilość oznaczeń w ciągu 1 roku-ok.12 000. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk: odczynników i kontroli. Odczynniki i kontrole musza posiadać znak CE oraz deklarację zgodności Do aparatu wymagane są oryginalne odczynniki i kontrole. Wykonawca zapewni dostęp do oryginalnego, autoryzowanego serwisu producenta analizatora. Dostawa odczynników - 3 dni robocze od złożenia zamówienia.W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito- realizacja w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia .Wszystkie odczynniki i kontrole muszą pochodzić od jednego producenta. Zamawiający podał nazwy odczynników i materiałów kontrolnych, których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników i równoważnych materiałów kontrolnych, pochodzących od innego producenta.Okres ważności odczynników - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy . Okres ważności krwi kontrolnej - nie krótszy niż 2 miesiące od daty dostawy 2. odczynników do biochemii-Pakiet nr 2 -zał. nr 7 a-e, dotyczy aparatu Cobas Integra 400 plus Do odczynników należy dostarczyć kontrole, kalibratory wg zaleceń i instrukcji producenta, płynyi materiały zużywalne i eksploatacyjne Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk odczynników, kalibratorów, kontrolii płynów. Odczynniki, płyny, kalibratory i cały pozostały asortyment muszą posiadać znak CE oraz deklaracje zgodności. Do aparatu wymagane są oryginalne odczynniki, kalibratory, płyny, kontrole. Dostawa odczynników - 3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito realizacja w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia .Wszystkie odczynniki , kalibratory, kontrole, i materiały eksploatacyjne muszą pochodzić od jednego producenta.Zamawiający podał nazwy odczynników do modułu ISE, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE , których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników do modułu ISE, równoważnych kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z równoważnymi kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz równoważnych materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE, pochodzących od innego producenta.Okres ważności odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie uszczegóławia warunku , należy dołączyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z art. 22 ust 1 . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli z dokumentów będzie wynikało, że oferowany produkt jest dostosowany do pracy w aparatach wymienionych w poszczególnych pakietach.Należy złożyć Oświadczenie, że oferowany produkt jest dostosowany do pracy w aparatach wymienionych w poszczególnych pakietach. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie uszczegóławia warunku , należy dołączyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z art. 22 ust 1 . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie uszczegóławia warunku , należy dołączyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z art. 22 ust 1 . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. Dz. U. Nr 93 poz.896 z późn. zm.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że oferowany produkt jest dostosowany do pracy w aparatach wymienionych w poszczególnych pakietach. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców -konsorcjum oferta dodatkowo musi zawierać: a. pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz do podpisania umowy. b. dokumenty: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. c.Dokumenty z punktu 3.1.b i 3.1.d SIWZ muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 4. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Do oferty należy załączyć: -pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1.c, - Wypełniony formularz oferty Wykonawcy zał. nr 1 - Wypełnione formularze asortymentowo - cenowe zał. nr 6-7 - zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy które stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy tylko w przypadkach określonych przez Zamawiającego zgodnie z projektem umowy -załącznik nr 4 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, budynek administracyjny B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 ,91-229 Łódź, Budynek Administracyjny A, 2 piętro-sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Odczynniki do hematologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - odczynniki do hematologii - Dotyczy aparatu - analizator SYSMEX XS 1000i- zał. nr 6 a-c a. Przewidywana ilość oznaczeń w ciągu 1 roku - ok. 12 000 b. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk: odczynników i kontroli c. Odczynniki i kontrole musza posiadać znak CE oraz deklarację zgodności d. Do aparatu wymagane są oryginalne odczynniki i kontrole. Wykonawca zapewni dostęp do oryginalnego, autoryzowanego serwisu producenta analizatora. e. Dostawa odczynników - 3 dni robocze od złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito- realizacja w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia . f. Wszystkie odczynniki i kontrole muszą pochodzić od jednego producenta g. Zamawiający podał nazwy odczynników i materiałów kontrolnych, których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników i równoważnych materiałów kontrolnych, pochodzących od innego producenta. h. Możliwość przesunięć asortymentowych pomiędzy pozycjami. i. Okres ważności odczynników - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy .Okres ważności krwi kontrolnej - nie krótszy niż 2 miesiące od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - odczynniki do biochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy aparatu Cobas Integra 400 plus. a. Do odczynników należy dostarczyć: - kontrole - kalibratory wg zaleceń i instrukcji producenta - płyny - materiały zużywalne i eksploatacyjne b. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk: - odczynników - kalibratorów - kontroli - płynów c. Odczynniki, płyny, kalibratory i cały pozostały asortyment muszą posiadać znak CE oraz deklaracje zgodności. d. Do aparatu wymagane są oryginalne odczynniki, kalibratory, płyny, kontrole. e. Dostawa odczynników - 3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito realizacja w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia . f. Wszystkie odczynniki , kalibratory, kontrole, i materiały eksploatacyjne muszą pochodzić od jednego producenta. g. Zamawiający podał nazwy odczynników do modułu ISE, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE , których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników do modułu ISE, równoważnych kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z równoważnymi kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz równoważnych materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE, pochodzących od innego producenta. h. Okres ważności odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.