eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OksaBudowa stacji wodociągowej i wodociągu grupowego w miejscowościachZakrzów, Zalesie, Lipno, Błogoszów i części Pawęzowa wraz z linią zasilającą ŚN - 15 kV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Oksa: Budowa stacji wodociągowej i wodociągu grupowego w miejscowościach: Zakrzów, Zalesie, Lipno, Błogoszów i części Pawęzowa wraz z linią zasilającą ŚN - 15 kV
Numer ogłoszenia: 191936 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oksa, ul. Włoszczowska 22, 28-363 Oksa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3808048, 3808047, fax 041 3808148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: strony www.oksa.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji wodociągowej i wodociągu grupowego w miejscowościach: Zakrzów, Zalesie, Lipno, Błogoszów i części Pawęzowa wraz z linią zasilającą ŚN - 15 kV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie: a. stacji wodociągowej w miejscowości Lipno obejmującego wykonanie: - stacji wodociągowej, - 2 zbiorników wodociągowych o łącznej pojemności 200 m3, - zbiornika ścieków bytowo - gospodarczych, - zbiornika ścieków z chlorowni, - pompowni wód przelewowo - spustowych, - rurociągów technologicznych, - dróg i placów niezbędnych do obsługi komunikacyjnej stacji wodociągowej, - ogrodzenia stacji wodociągowej, b. zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 742 ( relacja Nagłowice - Włoszczowa) do projektowanej stacji wodociągowej w m. Błogoszów, gm. Oksa, c. wylotu kanału zrzutowego wód -przelewowo - spustowych z terenu stacji wodociągowej do rowu znajdującego się wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 742 w kilometrze 74 + 793 wraz z wyprofilowaniem i oczyszczeniem rowu na odcinku około 150 m w kierunku spływu wody, d. sieci wodociągowej z przyłączami o łącznej długości sieci wodociągowej 25.572,0 m i przyłączy wodociągowych 7.478,5 m w tym w: I. w miejscowościach Lipno i Zalesie o łącznej długości sieci wodociągowej 8.691,0 m i przyłączy wodociągowych 2.842,0 m, II. sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Zakrzów o łącznej długości sieci wodociągowej 5.316,0 m i przyłączy wodociągowych 2.439,0 m, III. sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowościach Błogoszów i Pawęzów o łącznej długości sieci wodociągowej 11.565,0 m i przyłączy wodociągowych 2.197,5 m, e. przejść wodociągiem rozdzielczym przewiertem pod drogą wojewódzką nr 742 i drogami powiatowymi Lipno - Zalesie, Błogoszów - Zakrzów, wraz z przejściami pod rowami, ciekami i rzekami robót elektrycznych na terenie stacji wodociągowej wraz z oświetleniem zewnętrznym oraz rozdzielnią zewnętrzną i agregatem prądotwórczym jako zasilaniem awaryjnym. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania linii zasilającej trafo stacji wodociągowej średniego napięcia 15 kV o długości 840 mb wraz z słupową stacją transformatorową. Linia ta została już wykonana, a po stronie Zamawiającego znajduje się dostawa i montaż słupowej stacji transformatorowej, w terminie uzgodnionym z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 140.000,00 ( sto czterdzieści tysięcy): Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy: a- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 5 % wartości brutto złożonej oferty, 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( łącznie deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500,0 tys. zł. W przypadku umowy wspólnego wykonania zamówienia, wymóg ppkt. 2.1.1 i 2.1.2 może zostać spełniony łącznie. 4. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie roboty budowlane o charakterze podobnym do przedmiotowego zamówione tj., co najmniej dwie roboty w zakresie wykonania sieci wodociągowej każda o długości nie mniejszej niż 5 km oraz jedną stację wodociągową ze zbiornikiem(ami) z technologią wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez Zamawiającego. W przypadku umowy wspólnego wykonania zamówienia, wymóg tego punktu, może zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców, 5. dysponują dla wykonania przedmiotowego zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym, posiadającym wymagane prawem polskim uprawnienia - dla pełnienia poniższych samodzielnych funkcji w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia: - Kierownika budowy posiadającym (uprawnienia budowlane w specjalności robót instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji oraz urządzeń wodociągowych -bez ograniczeń odpowiednich do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia). Posiadającego doświadczenie 10 letniego pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru robót lub kierowania wykonaniem robót budowlanych liczone od daty uzyskania uprawnień. (Udokumentowanie kierowania robotami jako kierownik budowy (robót), co najmniej nad jednym zamówieniem w zakresie wykonania sieci wodociągowej o długości, co najmniej 5 km. - kierowników robót: a) robót budowlanych - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia - nieograniczone, b)robót elektrycznych - w specjalności sieci i instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia, c) robót drogowych w specjalności roboty drogowe odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia Wszyscy kierownicy robót winni posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie liczone ode daty uzyskania uprawnień. 6. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami ( posiadanie, dzierżawa, wynajem itp.), a sprzęt będzie odpowiedni do wykonania zamówienia ( kontraktu), 7. wyrażą zgodę na płatności faktur do 30 dni 8. wyrażą zgodę na rękojmię oraz gwarancję jakości na przedmiot zamówienia minimum: - 60 miesięcy na zbiorniki i roboty drogowe, - 36 miesięcy na pozostały przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą - spełnia- nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu dyspozycji art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy przedkładają do oferty następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności stwierdza¬jący, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący spółką jawną w celu potwierdzenia, iż nie zalega z uiszczaniem podatków powinien przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się do samej spółki jawnej, a nie jej wspólników. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Oświadczenie na treść art. 22 ust.1 z mocy art. 44 ustawy Pzp. 7. Pełnomocnictwo imienne do podpisania oferty dla niniejszego postępowania zarówno w przypadku składania wspólnej oferty przez wykonawców lub w innym przypadku w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 8. Oświadczenie na mocy art. 36 ust. 4 ustawy o zakresie robót przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, z której wynikać będzie jednoznaczny zapis, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 5 % wartości brutto złożonej oferty. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500,0 tys. zł. 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze podobnym do przedmiotowego zamówione tj., co najmniej dwie roboty w zakresie wykonania sieci wodociągowej każda o długości nie mniejszej niż 5 km oraz jedną stację wodociągową ze zbiornikiem(ami) z technologią, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 12. Dla każdej z wymienionej roboty budowlanej ( zamówienia) w wykazie, o którym mowa w w/w pkt. 11 należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty ( referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie muszą dotyczyć zadań zrealizowanych, czyli zakończonych. 13. Wykaz osób obejmujący z imienia i nazwiska kierownika budowy i kierowników robót, którzy przewidziani będą do wykonywania zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 14. Dla osób wymienionej w dokumencie określonym w powyższym pkt 13. należy załączyć: - uprawnienia budowlane oraz ważne na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z udokumentowaniem wniesienia ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. 15. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca stanowiący informację o dysponowaniu sprzętem (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. 16. złożą w ofercie niżej wymienione oświadczenia, że wyrażają zgodę na: - terminy płatności faktur do 30 dni. - okresy rękojmi i gwarancji jakości 60 miesięcy na zbiorniki i roboty drogowe, - 36 miesięcy na pozostały przedmiot zamówienia. 17. Kosztorysy ofertowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.oksa.asi.pl link dla uzyskania SIWZ: przetargi: przetargi SIWZ,

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oksa, 28 - 363 Oksa, ul. Włoszczowska 22, cena SIWZ w formie papierowej : 500,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Oksie,ul. Włoszczowska 22, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspófinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śwętokrzyskiego w ramach osi priorytetowej 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, działanie 4.2 - Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.