Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Lublin: 15/ŚrCz/2011
Numer ogłoszenia: 191950 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www/sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 15/ŚrCz/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa artykułu gat. j.m. Ilość 1. Płyn do mycia naczyń zapachowy - pojemnik 5 kg, o zawartości 5 - 15 % anionowych środków powierzchniowo czynnych gat.I opakowanie 5kg. 800 2. Proszek do szorowania urządzeń sanitarno - gospodarczych, op. a 1kg. gat. I kg. 3200 3. Pasta do podłóg drewnianych bezbarwna - op. butelka a 0.5 - 1 l. gat.I litr 1200 4. Pasta do podłóg z tworzyw sztucznych bezbarwna - op. butelka a 0,5 - 1 l. gat.I litr 1200 5. Płyn do mycia i dezynfekcji WC - op. 0.5 - 1 l. gat.I litr 2500 6. Mydło w płynie zagęszczone antyseptyczne, zapachowe - op. pojemnik 5kg. gat.I opakowanie 5 kg. 450 7. Płyn do mycia szyb - op. butelka rozpylacz 0.25 - 0.5 l. gat.I litr 1500 8. Płyn do czyszczenia glazury - op. butelka rozpylacz 0.5 - 1 l. gat.I litr 1500 9. Preparat wybielający do urządzeń sanitarnych-op. butelka 0.5 - 1 l. gat.I litr 1500 10. Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych - op. butelka 0.5 - 1 l gat.I litr 1500 11. Papier toaletowy makulaturowy jednowarstwowy o średnicy 18cm?1cm, szer. 9 - 10 cm, 120mb ? 5% gat.I sztuka 2700 12. Papier ręcznikowy w rolkach makulaturowy odwijany od środka, szerokość 20cm ? 2cm, średnica 19cm ? 2cm, rolka 160mb ? 5%, koloru białego gat.I sztuka 3500 13. Papier ręcznikowy w listkach koloru zielonego, wymiar 23x24cm ?1cm, op. karton zawierający 5000 listków gat.I karton 150 14. Kostka zapachowa do WC z koszyczkiem gat.I sztuka 1200 15. Chloramin T - op. 1kg gat.I kg. 10 16. Niskopieniący alkaliczny środek do czyszczenia mechanicznego posadzek przy pomocy automatów szorujących gat.I litr 300 17. Środek do konserwacji mebli w aerozolu - op. pojemnik 250ml. gat.I sztuka 500 18. Worki do śmieci 50 szt. na rolce - 60 l. koloru czarnego gat.I rolka 1200 19. Worki do śmieci 50 szt. na rolce - 60 l. koloru niebieskiego gat.I rolka 300 20. Worki do śmieci 25 szt. na rolce - 120 l. koloru czarnego gat.I rolka 700 21. Woreczki na żywność HDPE a1000 szt. 14x4x35cm gat.I opakowanie 300 22. Torebka - reklamówka jednorazowa cienka 27x6x45 cm a 200 szt. gat.I opakowanie 300 23. Szczotka do zamiatania z włosia na kij szer. 34cm ? 2cm gat.I sztuka 250 24. Szczotka ulicówka na kij szer. 40cm ? 2cm gat.I sztuka 20 25. Szczotka zmiotka + szufelka gat.I kpl. 400 26. Szczotka ryżowa na kij szer. 20cm ? 2cm gat.I sztuka 250 27. Szczotka ryżowa ręczna szer. 20cm ? 2cm gat.I sztuka 250 28. Kij do szczotki drewniany dł. 110cm ? 10cm gat.I sztuka 300 29. Wiadro plastikowe 12 l. ? 2 l. gat.I sztuka 300 30. Miednica plastikowa o pojemności 18 l. ? 2 l. gat.I sztuka 200 31. Miednica plastikowa o pojemności 10 l. ? 2 l. gat.I sztuka 100 32. Szczotka sedesowa plastikowa z pojemnikiem stojąca gat.I sztuka 300 33. Kosz na śmieci z klapą uchylną plastikowy o pojemności 15 l. ? 2 l. gat.I sztuka 30 34. Kosz na śmieci z klapą uchylną plastikowy o pojemności 25 l. ? 2 l. gat.I sztuka 20 35. Płyn do ręcznego mycia posadzek (kamiennych) op. 0.5 - 1 l. - zapachowy gat.I litr 3000 36. Wiadro do mopa z wyciskaczem o pojemności 10 l. ? 2 l. gat.I sztuka 120 37. Kij do mopa plastikowy gat.I sztuka 100 38. Końcówka do mopa sznurkowa gat.I sztuka 350 39. Dozownik do płynów dezynfekcyjnych montowany trwale do ściany o pojemności 0,5-1 l, uruchamiany dłonią, koloru białego gat.I sztuka 10 40. Dozownik do mydła w płynie montowany trwale do ściany o pojemności 0,5 - 1 l, koloru białego gat.I sztuka 10 41. Pojemnik na papier ręcznikowy rola odwijany od środka, szerokość 20cm ? 2cm, średnica 19cm ? 2cm, rolka 160mb ? 5%, montowany trwale do ściany, koloru białego gat.I sztuka 5 42. Pojemnik na papier toaletowy o średnicy 18cm?1cm, szer. 9 - 10 cm, 120mb ? 5% montowany trwale do ściany, koloru białego gat.I sztuka 10 43. Środek do ręcznego odplamiania dywanów i wykładzin dywanowych o pojemności 0,5 -1 l gat.I litr 20 44. Odświeżacz powietrza w aerozolu - op. pojemnik 250ml gat.I sztuka 50 45. Płyn do mycia urządzeń kuchennych ze stali nierdzewnej - op. butelka a 0.5 - 1 l. gat.I litr 700.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustalania kwoty wadium od Wykonawców na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Podpisane oświadczenia stanowiące Zał. nr 3 i 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy, ul. południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy, ul. południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.