To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Wleń: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Marczowie (działki nr 81 i 132) w gminie Wleń.
Numer ogłoszenia: 191957 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 161815 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Wleń, pl. Bohaterów Nysy, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 075 7136438, fax 075 7137050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Marczowie (działki nr 81 i 132) w gminie Wleń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: STAN ISTNIEJĄCY Droga dojazdowa do gruntów rolnych w Marczowie zaplanowana do przebudowy jest zlokalizowana na działkach nr 81 i 132 stanowiących własność gminy Wleń. Jest drogą siedliskową przebiegającą przez wieś. Stanowi jedyny dojazd do przyległych przy niej pół dla rolników. Droga ta posiada nawierzchnię gruntową, która jest w złym stanie. Nawierzchnia jezdni posiada liczne ubytki i jest zdeformowana, częściowo jest porośnięta trawą. Na dzień dzisiejszy tylko na części kamienistej istniejącą nawierzchnię po oczyszczeniu z roślinności, wyrównaniu i wzmocnieniu warstwą tłucznia można wykorzystać jako podbudowę pod przyszłą nową nawierzchnię bitumiczną. W przypadku nie podjęcia naprawy tego odcinka droga ulegnie degradacji. Taki stan nawierzchni powoduje utrudnienia w ruchu pojazdów i stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga nadawała się do normalnej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać jej remont polegający na wykonaniu odwodnienia, wzmocnieniu warstw konstrukcyjnych drogi i ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej. 2. PARAMETRY PROJEKTOWANEJ DROGI - długość drogi : - 595 m, # - szerokość jezdni : - 2,5 do 3,5 m # - powierzchnia jezdni - 2 001,0 m2 # - spadki podłużne - do 13 % # - spadki poprzeczne - 2 do 3% # - szerokość poboczy - 0,5 -:- 1,0 m # - spadek poprzeczny poboczy - 5 do 6% # - pochylenie skarp - 1:1 # - rowy przydrożne - 160 m # - nawierzchnia - bitumiczna # - ruch - lekki KR-1 3. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE Na życzenie inwestora, ze względu na ograniczone środki finansowe remont odcinka drogi powiatowej zaprojektowano tak aby sytuacyjnie trasę drogi dopasować do istniejących szerokości pasa drogowego oraz wysokościowo do niwelety istniejącej drogi. 3.1 Konstrukcja jezdni Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych zaprojektowano następującą konstrukcję jezdni: - w km 0+000 do 0+595 : # - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy 15 cm # - Warstwa górna podbudowy tłuczniowej grubości 8 cm # - Warstwa wyrównawcza i wiążąca z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm # - Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm 5.2 Odwodnienie W celu prawidłowego odwodnienia nawierzchni jezdni i przyległego terenu zaprojektowano spadki poprzeczne i podłużne drogi, ścieki z elementów betonowych, rowy, przepusty i sączki poprzeczne, tak aby odprowadzić wody opadowe poza korpus drogi. # - Projektowane do wykonania lub odtworzenia rowy z wyprofilowaniem skarp i dopasowaniem niwelety dna do wlotów przepustów: - w km 0+026 do 0+044, rów przydrożny strona prawa, L = 18 m, - w km 0+480 do 0+596, rów przydrożny strona prawa, L = 116 m, - w km 0+480 rów na wylocie przepustu, L = 26 m, # - Projektowane przepusty : - w km 0+480 , przepust z rur PEHD pod drogą fi 500 mm, L = 9,0 m # - Istniejące przepusty do odmulenia i bieżącej naprawy : - w km 0+026 , istniejący przepust pod drogą fi 200 mm, L = 18,0 m # - Projektowane ścieki z elementów bet. 15 cm x 50 cm x 60 cm ułożone na ławie bet. gr. 15 cm, (0,6m3/mb): - w km od 0+480, L = 14 m., strona lewa - w km 0+494, L = 6 m., 4. OPIS ROBÓT Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać od zarządcy drogi zezwolenie na zajęcie pasa drogowego . Roboty wykonywać i oznakować godnie z zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót. W pierwszej kolejności należy wytyczyć oś trasy i odtworzyć granice działek. Następnie należy usunąć krzewy i samosiejki z pobocza oraz powycinać konary i gałęzie drzew wchodzące w skrajnię drogową. W dalszym etapie należy ściąć pobocza, odmulić istniejący przepust, wykonać nowoprojektowany przepust i wykonać rowy. Rzędne dna rowów należy dopasować do wlotów i wylotów istniejących przepustów. Następnie należy ściąć zawyżone pobocza, wykorytować miejsca niezbędne pod konstrukcję drogi takie jak: mijanki, skrzyżowania i zjazdy. Potem należy wyprofilować podłoże i wykonać sączki poprzeczne z tłucznia w celu wyprowadzenia wody opadowej poza korpus drogi. Następnie należy wykonać studzienki ściekowe wraz z przykanalikami i skierowane do nich ścieki z elementów betonowych. Wyloty przykanalików ze studzienek ściekowych zostały skierowane na skarpy za drogą co zostało uzgodnione z właścicielami tych terenów. Wykonanie tych prac zapewni odwodnienie korpusu drogowego. Można wtedy przystąpić do wykonania naprawy nawierzchni. Pierwszą warstwą konstrukcyjną jest wyrównanie, wzmocnienie, a zarazem wyprofilowanie istniejącej nawierzchni warstwą tłucznia o średniej grubości warstwy 15 cm. Wykonanie tej warstwy polega na: oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z zanieczyszczeń, rozścieleniu warstwy tłucznia z zaklinowaniem klińcem i miałem kamiennym, zagęszczeniu mechanicznym tej warstwy walcem statycznym i sprawdzeniu profilu podbudowy. Na tak przygotowanej i odebranej przez inspektora nadzoru podbudowie można przystąpić do wykonywania nawierzchni bitumicznej na całej długości drogi. Pierwszą warstwą nawierzchni jest warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm. Drugą warstwą nawierzchni jest warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej grubości 3 cm. Pobocza należy wyprofilować niesortem kamiennym ze spadkiem 5 % od jezdni do rowu . Rejony skrzyżowań należy oznakować znakami ostrzegawczymi A-7, A-6 zgodnie z projektem oznakowania. Całość prac wykonać zgodnie z rozporządzeniem WTiGM z 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz według szczegółowych specyfikacji technicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 205177,8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-540 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 205177.80
- Oferta z najniższą ceną: 205177.80 / oferta z najwyższą ceną: 205177.80
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.