eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Dostawa specjalnego samochodu logistycznego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Tomaszów Lubelski: Dostawa specjalnego samochodu logistycznego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 191994 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Janusza Petera 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643588, fax 084 6643588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppsp-tomaszowlubelski.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalnego samochodu logistycznego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Samochód specjalny logistyczny - szt.1 2.Motopompa pożarnicza M 8/8 - szt.1 3.Zestaw środków gaśniczych, sorbentów i neutralizatorów - zestaw 1 4.Zestaw ochrony osobistej strażaka - kpl.1 5.Podręczny zestaw narzędzi hydraulicznych - kpl. 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze Oryginalny kod CPV: 34.14.42.13 - Motopompy Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.13 - Motopompy Oryginalny kod CPV: 29.22.15.32 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.53.20 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych Oryginalny kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Kod CPV wg słownika 2008: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Oryginalny kod CPV: 18.44.41.10 - Hełmy Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.41.10 - Hełmy Oryginalny kod CPV: 19.33.20.00 - Obuwie specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.20.00 - Obuwie specjalne Oryginalny kod CPV: 29.85.12.00 - Urządzenia ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 Ustawy, e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, f) spełniają wymagania określone Ustawą oraz niniejszą specyfikacją. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2, oraz wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu¬mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania za¬wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun¬kowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 oraz opis oferowanych elementów zamówienia, potwierdzający spełnienia minimalnych wymagań zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2a określający wartość poszczególnych elementów zamówienia. 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 4 5) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 6) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów - Załącznik nr 6, 7) oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego (samodzielnie lub przez wskazanych Wykonawców) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.- załącznik nr 7. Dodatkowo Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaną wartością. 2) Wykaz co najmniej 3 zamówień na dostawę porównywalnego samochodu osobowo-towarowego, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z referencjami -załącznik nr 8, 3) Świadectwa dopuszczenia, wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002), na elementy zamówienia wymagające stosownego świadectwa - wg opisu w załączniku Nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://kppsp-tomaszowlubelski.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Petera 7, 22-600 Tomaszów Lubelski Sekretariat Komendy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Petera 7, 22-600 Tomaszów Lubelski pokój nr 37 ( Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.