Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Warszawa: Dostawa galanterii, akcesoriów oraz sprzętu jeździeckiego
dla Jednostki Wojskowej Nr 2414. Numer postępowania: 31/2012/PN?JW2414
Numer ogłoszenia: 191996 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa galanterii, akcesoriów oraz sprzętu jeździeckiego dla Jednostki Wojskowej Nr 2414. Numer postępowania: 31/2012/PN?JW2414.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa galanterii, akcesoriów oraz sprzętu jeździeckiego dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 w podziale na dwie części. Szczegółowy wykaz sprzętu, galanterii oraz akcesoriów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 tj.: Opisie przedmiotu zamówienia. 2. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby przedmiot zamówienia, był fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1 stycznia 2012 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta. 3. Każda z ofert częściowych będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że ZAMAWIAJĄCY dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 5. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne części o rozwiązaniach, co najmniej równoważnych z opisywanymi, z bezwzględnie wymaganym zastrzeżeniem, iż WYKONAWCA, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO (art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp). Koszt jednej sztuki zaoferowanego przez WYKONAWCĘ przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty 3500,00 zł brutto zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02 marca 2010r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz. U. 2010r. Nr 38 poz. 207 ze zm.). Nie zastosowanie się do powyższego wymogu skutkować będzie odrzuceniem oferty WYKONAWCY. Podstawa prawna: art. 89 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. Wybrany WYKONAWCA odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie przedmiotu zamówienia w trakcie transportu i rozładunku. Szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu lub rozładunku obciążają wybranego WYKONAWCĘ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.90.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. WYKONAWCA w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W zakresie potwierdzenia okoliczności, o których mowa wyżej - należy przedłożyć pisemne oświadczenie zawierające zobowiązanie wskazanych podmiotów do oddania WYKONAWCY do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez WYKONAWCĘ mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Forma składanych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 SIWZ muszą być złożone w oryginale. 2) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 3) Dokumenty złożone w innym języku niż język polski wymagają złożenia tłumaczenia na język polski. 4) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ albo osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania WYKONAWCY. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli podmioty występują wspólnie - przed podpisaniem umowy ZAMAWIAJĄCY może wymagać umowę regulującą ich współpracę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY do upływu terminu (o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ) wykonania umowy, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy polegającej na: 1) zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem Umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu. 2) w zakresie terminu, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ, warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonywanie umowy. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony umowy oraz być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 21, pokój 117, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 9.00 i od 12.00 do 15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RZĄD JEŹDZIECKI SPORTOWY ORAZ AKCESORIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RZĄD JEŹDZIECKI SPORTOWY ORAZ AKCESORIA - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.90.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RZĄD KAWALERYJSKI OFICERSKI ORAZ SZEREGOWCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RZĄD KAWALERYJSKI OFICERSKI ORAZ SZEREGOWCA - szczegółowo opisanego w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.90.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.