To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Szczecin: Dostawa narzędzi wielorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 192037 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 73815 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi wielorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa narzędzi wielorazowego użytku w podziale na 12 zadań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123714,54 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Narzędzia dla Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDEMED Sp. z o.o., Ul. 3-go maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7602.93
- Oferta z najniższą ceną: 7602.93 / oferta z najwyższą ceną: 7602.93
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Narzędzia wielorazowego użytku dla Kliniki Chorób Wewnętrznych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ChM Sp. z o.o., Lewickie 3B, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2628.39
- Oferta z najniższą ceną: 2628.39 / oferta z najwyższą ceną: 5238.71
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Narzędzia chirurgiczne wielorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDEMED Sp. z o.o., Ul. 3-go maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15488.91
- Oferta z najniższą ceną: 15488.91 / oferta z najwyższą ceną: 25479.08
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 Narzędzia wielorazowego użytku dla Boku Operacyjnego Kliniki Okulistyki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP - CHIFA SP. Z O.O., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25136.12
- Oferta z najniższą ceną: 25136.12 / oferta z najwyższą ceną: 25136.12
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 Narzędzia dla OIOM.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP - CHIFA SP. Z O.O., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24047.97
- Oferta z najniższą ceną: 24047.97 / oferta z najwyższą ceną: 24047.97
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9 Narzędzia dla Kliniki Położnictwa i Ginekologii.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDEMED Sp. z o.o., Ul. 3-go maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41323.20
- Oferta z najniższą ceną: 41323.20 / oferta z najwyższą ceną: 41323.20
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10 Narzędzia dla Kliniki Ginekologii Operacyjnej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ChM Sp. z o.o., Lewickie 3B, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1329.62
- Oferta z najniższą ceną: 1329.62 / oferta z najwyższą ceną: 1329.62
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11 Narzędzia dla Izby Przyjęć Chirurgii.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP - CHIFA SP. Z O.O., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6157.40
- Oferta z najniższą ceną: 6157.40 / oferta z najwyższą ceną: 6157.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW ABLACJI.
- Remont i przebudowa oficyny kamienicy przy ul. Monte Cassino 40 w Szczecinie
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Szczecinie, przy ul. Logistycznej 22 przez okres 24 miesięcy.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.