eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPoprawa stanu technicznego dróg gruntowych we Wrocławiu z podziałem na zadaniaZadanie 1droga tymczasowa na działkach nr 60/1 i 59/1 obręb Osobowice i ul. Tulipanowa oraz Zadanie 2ul. Kamila Stefki, ul. Brodzka, ul. Babiego Lata i ul. Hugona Steinhausa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Wrocław: Poprawa stanu technicznego dróg gruntowych we Wrocławiu z podziałem na zadania: Zadanie 1: droga tymczasowa na działkach nr 60/1 i 59/1 obręb Osobowice i ul. Tulipanowa oraz Zadanie 2: ul. Kamila Stefki, ul. Brodzka, ul. Babiego Lata i ul. Hugona Steinhausa.
Numer ogłoszenia: 192037 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu technicznego dróg gruntowych we Wrocławiu z podziałem na zadania: Zadanie 1: droga tymczasowa na działkach nr 60/1 i 59/1 obręb Osobowice i ul. Tulipanowa oraz Zadanie 2: ul. Kamila Stefki, ul. Brodzka, ul. Babiego Lata i ul. Hugona Steinhausa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu technicznego dróg gruntowych we Wrocławiu z podziałem na zadania: Zadanie 1: droga tymczasowa na działkach nr 60/1 i 59/1 obręb Osobowice i ul. Tulipanowa oraz Zadanie 2: ul. Kamila Stefki, ul. Brodzka, ul. Babiego Lata i ul. Hugona Steinhausa. 2. Zakres zamówienia: 2.1.Zadanie 1: 2.1.1. droga tymczasowa na działkach 60/1 i 59/1 obręb Osobowice: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 390 m2): a) roboty przygotowawcze: -ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.65m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 2.1.2. ul. Tulipanowa: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 900 m2): a) roboty przygotowawcze: - karczowanie drzew i krzewów wraz z wywozem i utylizacją, - usunięcie drzew z bryłą korzenną, - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok. 150m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm 2.2.Zadanie 2: 2.2.1. ul. Kamila Stefki: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 3240 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.540m wraz z wywozem na wysypisko Wykonawcy i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 2.2.2. ul. Brodzka: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 1320 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.220m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 2.2.3. ul. Babiego Lata: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 1380 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.230m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 2.2.4. ul. Hugona Steinhausa: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 960 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.160m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm. 2.3. Opracowania inne i prace przygotowawcze dla Zadania 1 i 2: a)wyniesienie organizacji ruchu zastępczego z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania i demontażu oznakowania - zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, b)zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, c)harmonogram rzeczowy, d)organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę (według własnych potrzeb), e)uzupełniające pomiary geodezyjne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 2.000 PLN, Zadanie 2: 8.500 PLN, na dwa zadanie wadium: 10.500 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni bądź podbudowy z tłucznia kamiennego o powierzchni minimum 800 m2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują personelem: tj. kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobie zdolnej do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; 2)sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)sposobu rozliczenia niniejszej umowy, 5)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 6)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy, 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i 2, do umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Małgorzata Pyszkowska, tel. 071/376 00 05..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poprawa stanu technicznego dróg gruntowych we Wrocławiu z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: droga tymczasowa na działkach nr 60/1 i 59/1 obręb Osobowice i ul. Tulipanowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. droga tymczasowa na działkach 60/1 i 59/1 obręb Osobowice: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 390 m2): a) roboty przygotowawcze: -ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.65m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 2. ul. Tulipanowa: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 900 m2): a) roboty przygotowawcze: - karczowanie drzew i krzewów wraz z wywozem i utylizacją, - usunięcie drzew z bryłą korzenną, - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok. 150m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm. 3. Opracowania inne i prace przygotowawcze dla Zadania 1 i 2: a)wyniesienie organizacji ruchu zastępczego z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania i demontażu oznakowania - zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, b)zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, c)harmonogram rzeczowy, d)organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę (według własnych potrzeb), e)uzupełniające pomiary geodezyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poprawa stanu technicznego dróg gruntowych we Wrocławiu z podziałem na zadania: Zadanie nr 2: ul. Kamila Stefki, ul. Brodzka, ul. Babiego Lata i ul. Hugona Steinhausa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. ul. Kamila Stefki: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 3240 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.540m wraz z wywozem na wysypisko Wykonawcy i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 2. ul. Brodzka: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 1320 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.220m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 3. ul. Babiego Lata: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 1380 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.230m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm; 4. ul. Hugona Steinhausa: poprawa stanu nawierzchni poprzez utwardzenie kruszywem 0/31,5mm (pow. ok. 960 m2): a) roboty przygotowawcze: - ścięcie krzewów i poszycia, - wywóz karpiny i gałęzi na wysypisko i utylizacja, b) roboty drogowe: -usunięcie humusu wraz z korytowaniem na głębokość 45 cm, szer. 6,0m i dł. ok.160m wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją urobku, - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego i uzupełnienie gruntem G1 na głębokość 30 cm, -utwardzenie nawierzchni kruszywem o frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem na grubość 20 cm. 5. Opracowania inne i prace przygotowawcze dla Zadania 1 i 2: a)wyniesienie organizacji ruchu zastępczego z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania i demontażu oznakowania - zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, b)zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, c)harmonogram rzeczowy, d)organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę (według własnych potrzeb), e)uzupełniające pomiary geodezyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.