Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Białystok: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektu Urząd Pracy 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę.
Numer ogłoszenia: 19204 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497200, 7497203, fax 085 7497209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/up.podlase.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektu Urząd Pracy 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektu Urząd pracy 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę. Usługa ma na celu uzyskanie dowodów pozwalających z dostateczną pewnością na wykreowanie przez Wykonawcę jednoznacznej oceny określającej zgodność realizacji projektu z umową i wnioskiem o dofinansowanie projektu. Termin realizacji projektu: 26 kwietnia 2006r - 31 kwietnia 2008r. Całkowita wartość projektu - 11.595.735,73 PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone art. 22 ust. 1, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. posiadają odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania audytu oraz wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych. 3. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a) są podmiotami uprawnionymi do badania sprawozdań finansowych określonymi w art. 10 ust.1 Ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (t.j. Dz.U. z 2001, Nr 31, poz. 359 z późn. zm.), b) są podmiotami zatrudniającymi osoby: - posiadające uprawnienia biegłego rewidenta, - posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub, - posiadające międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (Certified Internal Auditor) lub, - spełniające wymagania, o których mowa w art. 58 Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.). 3.1 Wymogiem jest, by w skład zespołu audytowego wchodziła co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 4. Wykażą przychody w roku obrotowym poprzedzającym, w którym realizowany jest audyt zewnętrzny, w wysokości co najmniej dwukrotności ceny oferowanej za usługę przeprowadzenia audytu zewnętrznego, 5. Podmioty ubiegające się o zamówienie oraz osoby zaangażowane w realizację audytu powinny w stosunku do Zamawiającego jak również w stosunku do: Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzającej Sektorowym Programem Operacyjnym Rozwój Zasobów Ludzkich, spełniać wymóg bezstronności i niezależności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, o bezstronności i niezależności podmiotu oraz osób biorących udział w realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr III i IIIA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do ww. oświadczeń, treść pkt. 10.1 SIWZ stosuje się odpowiednio, zgodnie z załącznikiem nr I do SIWZ. 2. Wykaz co najmniej 3 wykonanych audytów w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z zakresu audytu projektów realizowanych z funduszy pomocowych, grantów otrzymanych ze źródeł krajowych lub zagranicznych zgodnie załącznikiem nr IV do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz wykonanych prac podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem kserokopiami dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia oraz doświadczenia z zakresu przeprowadzenia, co najmniej 3 audytów ze środków unijnych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ujętych w załączniku nr V do SIWZ, 4. Oświadczenie Wykonawcy o zaakceptowaniu warunków postępowania i zapisów umowy zgodnie z treścią załącznika nr I do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, informację składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8. Sprawozdanie finansowe za poprzedni rok obrotowy, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego rozliczenie podatkowe za poprzedni rok obrotowy oraz oświadczenie o zobowiązaniach i należnościach. 9. W odniesieniu do podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych, zaświadczenie o wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy winni przedstawić również dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/up.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok pok. 010.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok pok. 209 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Urząd pracy 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG HOLOWANIA POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE HOLOWANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Zakup urządzeń sieciowych
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu 8+1 osób na potrzeby Oddziału ZUS w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 18+100-18+500, 18+600-18+820 i 18+840-19+420 oraz naprawa nawierzchni w km 18+500-18+600.
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1438B Załuki - Kondycja - Borki wraz z budową mostu przez rz. Słoja k/m Kondycja (Gm. Gródek)
- Dostawa płytek podłogowych PVC do warsztatu do szybkiego montażu
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jakości życia mieszkańców (...) w mieście Jawor" w podziale na 2 części.
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
- Wykonanie audytów energetycznych w gospodarstwach domowych i ubogich energetycznie na terenie gminy Teresin w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.