Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Kazuń Nowy: Dostawa wyrobów metalowych i narzędzi w podziale na części. Oznaczenie sprawy: 10/ZP/2007
Numer ogłoszenia: 192108 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189, 05-154 Kazuń Nowy, woj. mazowieckie, tel. 022 6861010, fax 022 6861015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów metalowych i narzędzi w podziale na części. Oznaczenie sprawy: 10/ZP/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyrobów metalowych i narzędzi w podziale na części: CZĘŚĆ I - Dostawa zamków i kłódek (wyrobów metalowych), wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. CZĘŚĆ II - Dostawa zestawów narzędzi budowlanych, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. CZĘŚĆ III - Dostawa zestawu narzędzi warsztatowych, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. CZĘŚĆ IV - Dostawa zagęszczarek ręcznych, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. CZĘŚĆ V - Dostawa kosiarek i wykaszarek, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 28620000-4; 28621000-1; 28622300-1; 28622900-7; 28631110-8; 28631210-9; 28812000-7; 29450000-8; 29452000-2; 29830000-6; 29331000-8
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.62.00.00 - Narzędzia Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.00.00 - Narzędzia Oryginalny kod CPV: 28.62.10.00 - Narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 28.66.69.00 - 28.66.69.00 Oryginalny kod CPV: 28.63.11.10 - Zamki do drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.11.10 - Zamki do drzwi Oryginalny kod CPV: 28.63.12.10 - Kłódki Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.12.10 - Kłódki Oryginalny kod CPV: 28.81.20.00 - Różne konstrukcje budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.20.00 - Różne konstrukcje budowlane Oryginalny kod CPV: 29.45.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.65.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne Oryginalny kod CPV: 29.45.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne Oryginalny kod CPV: 29.83.00.00 - Urządzenia budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.00.00 - Urządzenia budowlane Oryginalny kod CPV: 29.33.10.00 - Kosiarki Kod CPV wg słownika 2008: 16.31.00.00 - Kosiarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt IX SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy podmiot (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum). 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz-nego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.formularz cenowy (załącznik nr 2) 5.akceptacja projektu umowy, poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty (załącznik nr 5) 6.Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: -wypełniony druk OFERTA, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji; -upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2189 05-154 KAZUŃ NOWY tel./fax.: (0-22) 6861112 / 686 1015 od poniedziałku do czwartku : 7.00 - 15.30; piątek : 7.00 - 13.00 Osoba upoważniona do kontaktu p. Mirosława Szydlik.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2189 05-154 Kazuń Nowy, Kancelaria Jawna pokój nr 13, budynek Sztabu Brygady.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ I - Dostawa zamków i kłódek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamków i kłódek (wyrobów metalowych), wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.63.12.10-9, 28.63.11.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Dostawa zestawów narzędzi budowlanych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów narzędzi budowlanych, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.10.00-1, 29.83.00.00-6, 28.62.29.00-7, 28.62.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - Dostawa zestawu narzędzi warsztatowych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu narzędzi warsztatowych, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.45.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - Dostawa zagęszczarek ręcznych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zagęszczarek ręcznych, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.45.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - Dostawa kosiarek i wykaszarek,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kosiarek i wykaszarek, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- Dostawa wyposażenia dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: instalacje sanitarne, grze..."
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2025
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.