Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Będzin: Odbudowa zjazdów w ul. Wspólnej w ramach zadania : Remonty kapitalne
dróg w Będzinie
Numer ogłoszenia: 192147 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax (032) 267 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa zjazdów w ul. Wspólnej w ramach zadania : Remonty kapitalne dróg w Będzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1.Wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki betonowej ( podwójneT ) grubość 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego 31,50/50mm. Powierzchnia wjazdów 675,00 m2 2.Wykonanie regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Uwaga!!! Harmonogram wykonania robót należy uzgodnić z Wykonawcą , który obecnie wykonuje roboty w tej ulicy. CPV: 45.23.00.00-8, 45.11.27.30-1, 45.23.11.00-6, 45.31.61.10-9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.11.27.30-1, 45.23.11.00-6, 45.31.61.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( dalej Pzp) ( tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ) oraz w SIWZ. 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w zamówieniu. Wymaga się : a) przedłożenia aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się: 1.2.1) wykazania doświadczenia w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymaga się wykazania dwóch robót potwierdzonych dokumentami o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót - 90 000,00 zł. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu dróg z kostki lub płyt o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót - 90 000,00 zł. 1.2.2) dysponowania min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 1.1 - 1.3 SIWZ. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, albo nie uzupełnili ich na wezwanie Zamawiającego; d) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia winni spełniać następujące warunki: a) Wykonawcy ustanowią sposób reprezentacji poprzez wyznaczenie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i dołączą do oferty dokument pełnomocnictwa, b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp, c)Wykonawcy łącznie muszą wykazać, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) oferta musi być opisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. 3.Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom (Podwykonawcy winni zostać wykazani w załączniku nr 5 do SIWZ ). 3.1. Wykonawca może zawrzeć umowę z Podwykonawcą po uzyskaniu zgody od Zamawiającego stosowanie do art. 6471 KC. (Wykonawca winien przedstawić do akceptacji Zamawiającemu umowę lub projekt umowy zawierający zapis dot. zakresu robót i sposobu rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Podwykonawcą). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Części VI SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.Aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zbliżonych wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na lub wg druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wymaga się wykazania dwóch robót potwierdzonych dokumentami o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót - 90 000,00 zł. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu dróg z kostki lub płyt o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót - 90 000,00 zł. 4. Wykazu osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na lub wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz winien zawierać: a) min.1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b) dane dotyczące podwykonawców. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( tj. Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych pok.117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych pok.117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Metropolitalny System Tras Rowerowych w Będzinie - etap I i etap II
- TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU - ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM - MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Będzinie
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Przebudowa ul. Bluszczańskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" na terenie m. st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów .
- "Budowa łącznika pieszo-rowerowego pomiędzy osiedlem Batory a Rodzinnym Parkiem Rozrywki Trzy Wzgórza"
- Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.