eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBudowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Wisłok - etap I, II - zadanie planowane do wspófinsowania ze środków Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Rzeszów: Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Wisłok - etap I, II - zadanie planowane do wspófinsowania ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 192187 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nowy erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Wisłok - etap I, II - zadanie planowane do wspófinsowania ze środków Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Wisłok - etap I, II - zadanie przewidziane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej Zadanie dotyczy budowy ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Wisłok po zachodniej stronie zalewu na odcinku od Lisiej Góry przez potok Paryja do ul. Jarowej. Trasa ciągu pieszo - rowerowego na odcinku od km 0,000 do km 0+490 przebiega wzdłuż rzeki Wisłok w odległości 7-10 m od brzegu przez nieużytki i zarośla. Od km 0+490 do 755,76 przebieg po śladzie istniejącej drogi gruntowej. W km 0+015 promenada przekracza potok Paryja. W odległości 39 m w kierunku zachodnim na ww. potoku istnieje kładka dla pieszych z pomostem drewnianym. Kładka jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Zakres robót obejmuje: 1.zdjęcie humusu w rejonie planowanych robót, 2.wykonanie robót ziemnych, 3.wykonanie przepustów z rur PVC na istniejącym zagłębieniu ternu, 4.wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni - w-wy odcinającej i podbudowy, 5.wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni dwukrotnie utrwalonej bitumem, 6.urządzenie placu postojowego o nawierzchni z kostki betonowej brukowej na końcu istniejącej promenady przed potokiem Paryja, 7.plantowanie skarp z humusowaniem i obsianiem trawą. Parametry techniczne: 1.szerokość promenady (ciągu pieszo - rowerowego) - 3,00 m 2.szerokość pobocza gruntowego - 2* 0,50 m 3.szerokość korony - 4,0 m 4.długość odcinka o nawierzchni z betonu asfaltowego - 695,99 m 5.długość odcinka o nawierzchni z powierzchownym utrwaleniem bitumicznym - 125,51 m 6.powierzchnia jezdni - 2409,5 m² 7.powierzchnia placu postojowego - 289 m²

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postepowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 11 000,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania ułożył nie mniej niż 5 000 m² nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, posiadać potencjał kadrowy: mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia, tj.: kierownik budowy: osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: 1) sprzęt pozwalający na uzyskanie optymalnego zagęszczenia układanych warstw nawierzchni, 2) otaczarka, 3) zapewnienie transportu mieszanki zgodnie z norma PN-S-96025 Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3)Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy, 4)Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 5)Wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację zadania, na załączniku nr 4 (zgodnie z pkt II ppkt 3 SIWZ) z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (stosowne uprawnienia , zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, opis doświadczenia zawodowego). 6)Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) na załączniku nr 5,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rzeszów ul. Targowa 3 pokój 320 III piętro cena: 57.02 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rzeszów ul. Targowa 1 pokój 601 VI piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie planowane do wspófinsowania ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.