Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Łódź: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 19219 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi , Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, faks 042 6778931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych w 2009 roku, realizowane na podstawie zamówień cząstkowych (przeciętnie raz w miesiącu). W niniejszym postępowaniu dopuszczalne jest składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części (pakietów): - Pakiet I - papier - kod CPV: 30100000-0 (papier kserograficzny, pakowy, kalendarze) - Pakiet II - wyroby z papieru i tektury - kod CPV: 30100000-0 (kalka, koperty, kartony) - Pakiet III - skoroszyty i inne wyroby piśmiennicze z papieru i tektury - kod CPV: 22800000-8 (skoroszyty, bloki, zeszyty, notesy) - Pakiet IV - artykuły biurowe z tworzyw sztucznych - kod CPV: 30100000-0 (skoroszyty, biuwary, linijki, przyborniki, etykiety samoprzylepne, wyroby z folii) - Pakiet V - wyroby biurowe - kod CPV: 30100000-0 (urządzenia do przechowywania akt, przybory do pisania, datowniki, numeratory, dziurkacze, zszywacze, rozszywacie, zszywki, spinacze biurowe, pinezki, tusze, klej biurowy, gumki, korektory, nożyki do papieru, nożyczki, akcesoria do maszyn piszących i liczących, kalkulatory, poduszki do tuszu, tablice korkowe). Oferta może obejmować jeden lub kilka pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 22.80.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 5 SIWZ; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6) wykażą, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł. brutto dla pojedynczego pakietu. W przypadku składania oferty dla kilku pakietów należy przyjąć iloczyn kwoty 5.000,00 zł. i liczby pakietów, w których Wykonawca składa ofertę (Wykonawca składający ofertę we wszystkich pakietach musi wykazać realizację dostawy na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł.). Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się dostawy materiałów biurowych odpowiadających grupie CPV 228 lub 301. Każda podana dostawa musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu, tzn. musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem, wykonanej w całości przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Wykazane dostawy nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę bez załączonych dokumentów stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 7) w przypadku zaproponowania produktów równoważnych wykażą, że są to materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż oryginalne, spełniają te same warunki użytkowe i funkcjonalne oraz posiadają inne cechy jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wskazanych wyżej warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, dokumentów i załączników wymienionych w pkt 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 5) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; 6) certyfikatów jakości wystawionych przez producentów papieru ksero zapewniających o parametrach określonych w kolumnie 2 Arkusza kalkulacyjnego - pakiet I, w poz. 1 i 2 (dotyczy Wykonawców składających ofertę w pakiecie I).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Oddziale Gospodarczym Sądu Okręgowego w Łodzi, pl. Dąbrowskiego 5, pokój nr 6,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Oddziale Gospodarczym Sądu Okręgowego w Łodzi, pl. Dąbrowskiego 5, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Mobilna stacja robocza (laptop) o bardzo wydajnej grafice i procesorze - sztuk 2
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji, remontach klatek schodowych i robotach blacharsko-dekarskich w budynkach mieszkalnych w podziale na 3 części
- Remont dróg na terenie osiedla Andrzejów - 2 części
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- "REMONT DACHU I PIWNIC W OŚRODKU PROPAGANDY SZTUKI"
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, TESTÓW LABORATORYJNYCH, MIKROBIOLOGICZNYCH I IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA POTRZEB MEDYCZNEGO LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNEGO
- Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków medycznych
- Dostawa druków medycznych, książek i kopert
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.