Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-22
Suwałki: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Suwalskiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres 5 lat
Numer ogłoszenia: 19222 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Suwalskiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres 5 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Suwalskiego przez okres 5 lat od daty zawarcia umowy, tj. w okresie od dnia 1 kwietnia 2010 r. do dnia 31 marca 2015 r. niżej wymienionych jednostek i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Powiatu Suwalskiego (wraz z rachunkami dochodów własnych, funduszami celowymi funkcjonującymi przy tych jednostkach) z możliwością rozszerzenia listy: 1) Starostwo Powiatowe w Suwałkach, 2) Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, 4) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki, 5) Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach, 6) Dom Dziecka w Pawłówce, 7) Zespół Szkół im. gen. Ludwika M. Paca w Dowspudzie, 8) Ośrodek Produkcyjno - Usługowy U PACA Gospodarstwo Pomocnicze przy Zespole Szkół w Dowspudzie, 9) Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku. Przedmiotem jest również obsługa jednostek budżetowych, gospodarstw pomocniczych, zakładów budżetowych, rachunków dochodów własnych, funduszy celowych, które powstaną w okresie obowiązywania umowy. Kompleksowa obsługa bankowa będzie polegać na: 1/ otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych, 2/ realizacji poleceń przelewów bankowych, w tym w systemie elektronicznym, 3/ przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 4/ dokonywaniu wypłat gotówkowych (w tym wypłat gotówkowych zasiłków dla bezrobotnych), 5/ automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach jednodniowych (overnight),weekendowych, 6/ lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach tygodniowych, dwutygodniowych,miesięcznych, 7/ zainstalowaniu w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przekazywaniu i instalowaniu wersji aktualizujących w okresie obowiązywania umowy, 8/ przeszkoleniu wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, 9/ codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej; wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu, 10/ wydawaniu blankietów czekowych, 11/ wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego, 12/ świadczeniu innych usług bankowych (telefonicznym informowaniu o stanie konta bankowego, przechowywaniu depozytów), 13/ doradztwie finansowym w zakresie lokowania wolnych środków, opracowania projektów źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych. Wymogi handlowe Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty ( np. wysokości opłat, prowizji, zmian terminów realizacji poleceń i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji zarządu Banku. Wysokość oprocentowania środków Zamawiającego, na rachunkach bieżących lub na rachunkach lokat krótkoterminowych, wyznaczana będzie jako iloczyn odpowiedniej stawki WIBID (O/N, T/N, 1W, 2W, 1M) i współczynnika (Z), określonego w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Współczynnik jest stały w całym okresie trwania umowy. Wysokość oprocentowania środków podana jest każdego dnia na wyciągu bankowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, stanowiącej załącznik do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia bank nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez WykonawcęIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie przedstawione w rozdziale V Specyfikacji: 1/ Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2/ Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 3/ Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), 4/ Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ Brak zaległości w uiszczeniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 6/ Niekaralność (w przypadku osób prawnych - urzędujących członków władz) za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt: 4-8, 9 ustawy (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), 7/ Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca dysponuje siedzibą, oddziałem czy filią w Suwałkach. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków przez Wykonawcę w oparciu o analizę złożonych przez Wykonawców dokumentów i zawartych w nich informacji wg metody: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków przedstawione w rozdziale V Specyfikacji: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ Zezwolenie określone ustawą Prawo Bankowe na wykonywanie czynności bankowych (Dz.U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 3/ Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ), 4/ Oferta Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ), 5/ Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! dot. podmiotu zbiorowego /np. S.A./: podmiot zbiorowy musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), w tym celu winien przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego -wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podsumowując: podmiot zbiorowy składa dwie informacje z KRK..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Stopa oprocentowania rachunków bieżących - 15
- 3 - Stopa oprocentowania lokowania wolnych środków - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Suwałkach 16-400 Suwałki ul. Świerkowa 60.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Suwałkach Biuro Obsługi Klienta, 16-400 Suwałki ul. Świerkowa 60.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej na potrzeby rozbudowy budynku D Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa sprzętu medycznego do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
- Komputery 2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.