eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie opracowań studialnych, projektowych i kosztorysowych w zakresie i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych dla zadania pn. Budowa siedziby Instytutu Podstaw Informatyki PAN w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-28

POZYCJA 19226

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie opracowań studialnych, projektowych i kosztorysowych w zakresie i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych dla zadania pn. Budowa siedziby Instytutu Podstaw Informatyki PAN w Warszawie Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Podstaw Informatyki PAN, do kontaktów: Krzysztof Jezierczuk, ul. J. K. Ordona 21, 01-237 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8362841, fax 22 8376564, e-mail: k.jezierczuk@ipipan.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ipipan.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytut Polskiej Akademii Nauk; badania naukowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie opracowań studialnych, projektowych i kosztorysowych w zakresie i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych dla zadania pn. Budowa siedziby Instytutu Podstaw Informatyki PAN w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studium wykonalności oraz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektu i wyceny pierwszego wyposażenia, a także kosztorysu inwestorskiego w zakresie i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa siedziby Instytutu Podstaw Informatyki PAN, przy ul. Jana Kazimierza/ul. J.K.Ordona. Powierzchnia nowej zabudowy ok. 1060 m kw. Powierzchnia przeznaczona pod inwestycję 4835 m kw. Ilość kondygnacji 3-4. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z wymogami określonymi w pkt. III.2. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: między 600 000 PLN a 700 000 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 15 000,00 PLN wymagane od wykonawców zaproszonych do składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) Spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszeniu oraz art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, 2) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, którzy na potwierdzenie spełniania powyższych wymogów we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożą poniższe dokumenty: 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawa zamówień publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) Dokumenty, o których mowa w pkt 7 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 7 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8) wykonawca, o którym mowa w pkt 7, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 i 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentu, stosuje się odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa w pkt 7 i 8. 10) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt III.2.1. składa każdy z wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaproszenie do składania ofert otrzymają wykonawcy, którzy spełnią postawione minimalne warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt III.2). Ocena zostanie dokonana metodą zero - jedynkową (spełnia/nie spełnia). Jeżeli minimalne warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający przeprowadzi dodatkową kwalifikację na podstawie złożonych przez wykonawców we wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazów wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania projektów odpowiadających postawionemu minimum, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena będzie prowadzona zgodnie z wzorem (ilość projektów o wartości nie mniejszej niż postawione minimum w ocenianym wniosku/ największa ilość projektów o wartości nie mniejszej niż postawione minimum wybudowanych przez wykonawcę spośród złożonych wykazów) x 100 pkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę za spełnienie dodatkowego warunku Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty te są wymienione powyżej w "Opisie warunków udziału w postępowaniu" w pkt. 3-10. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum; 2. Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu opublikowania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów, (jeżeli dotyczy): Wykonawcy (łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną) muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. 2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług projektowych odpowiadających postawionemu minimum, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopię posiadanych przez wskazaną osobę uprawnień do kierowania robotami budowlanymi i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów). 3. w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie wymienione w pkt 1 i 2 dokumenty mogą być złożone łącznie. Wymagane uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów, (jeżeli dotyczy): Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca wykaże, że: 1. posiada doświadczenie w wykonaniu jako Główny projektant co najmniej 2 projektów budynków użyteczności publicznej, biurowo-administracyjnej, edukacyjnej (z wyłączeniem hal wielkogabarytowych) w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym przynajmniej jeden o wartości nie mniejszej niż 600 000 PLN; 2. dysponuje osobami do pełnienia poniższych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania: 1) Kierownik Projektu - w specjalności architektonicznej, 2) Projektant branża kontr./budowl. - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3) Projektant branża sanitarna - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 4) Projektant branża elektryczna - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz telekomunikacyjnych. 5) Na stanowiska Projektantów w branży sanitarnej lub elektrycznej wykonawca może wskazać więcej niż 1 osobę, pod warunkiem, że osoby wskazane na dane stanowisko dysponują łącznie wymaganymi uprawnieniami budowlanymi. (w przypadku wspólnego ubiegania się kilku wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. ocena koncepcji architektonicznej 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Przewiduje się płatności częściowe za wykonane prace projektowe, w terminie 30 dni od daty doręczenia zamawiającemu faktury za odebrane prace. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy owinni zawrzeć umowę o współpracy w drodze umowy cywilnoprawnej. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie zamawiającego - w pokoju nr 2 i w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego, oznaczonej nazwą wykonawcy i nazwą przedmiotu zamówienia, o której mowa w pkt.II.1.1., pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierający: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszym ogłoszeniu 2. dokumenty wymienione w sekcji III.2.- Warunki udziału. 3. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia do wniosku załączają pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. w przypadku podpisania wniosku lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5. podpisanie wniosku i poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelny podpis lub parafa wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej dokument lub poświadczającej kopię). 6. Forma składanych dokumentów: 1) Zakres i forma składanych dokumentów muszą być zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Wszystkie dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3) W przypadku złożenia kopii dokumentu w formie nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia w wyznaczonym terminie oryginału dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii. Zamawiający przewiduje zwrot kosztów udziału w postępowaniu. Wysokość zwrotu kosztów udziału zostanie określona w siwz 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.