eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa materiałów ekksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Toruń: Dostawa materiałów ekksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 192278 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142788 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Toruniu, ul. Piekary 51, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6105600, 6105665, faks 0-56 6105687.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ekksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych i oryginalnych do urządzeń drukujących i kserokopiarek wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, nowych, w opakowaniach posiadający znak firmowy producenta, etykiety identyfikujące dany produkt, zamkniętych hermetycznie przez producenta. Za materiały nowe uznaje się materiały, do których zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, nie prefabrykowane, kasety bez śladów poprzedniego używania i uszkodzeń, nie regenerowane, opakowane hermetycznie w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym, nie noszące śladów otwierania, wolne od wad technicznych zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Za materiały równoważne uważa się: materiały kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich jak np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu drukującego. Fabrycznie nowe nie regenerowane pochodzące z bieżącej produkcji, wytwarzane seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie z normą ISO 9001-2008 oraz ISO14001 lub równoważnymi. Spełniające normy wydajności ISO/IEC 19752 i ISO/IEC 24711 dla kaset i wkładów do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem kolorowym i ISO /IEC 24712 dla wkładów z tuszem kolorowym do drukarek. Materiały równoważne w żaden sposób nie mogą naruszać praw patentowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producentów drukarek ani własności intelektualnych. Zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, refabrykowanych oraz uzupełnianych (tzw.Reffil) oraz materiałów, które ograniczają pełną współpracę z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Produkty takie nie zostaną uznane przez Zamawiającego za równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość oraz zakres zamówienia jest określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wartość dokonanych zmian nie może przekroczyć 10 % ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. Dostawa Przedmiotu zamówienia musi być dostarczona na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARTRIDGE CONTROL Sp. z o.o., UL. ZAGÓRSKA 186, 25-346 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39427,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34021,80

  • Oferta z najniższą ceną: 34021,80 / Oferta z najwyższą ceną: 46202,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.