Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw odzieży i obuwia roboczego oraz pościeli szpitalnej
Numer ogłoszenia: 19227 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw odzieży i obuwia roboczego oraz pościeli szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz pościeli szpitalnej wg załącznika nr 2.II do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 39.51.61.20 - Poduszki 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 59.51.11.00 - 59.51.11.00 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.23.00 - Pokrowce na materace 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki 39.14.31.12 - Materace .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tzn.: 1.1którzy spełniają warunki dotyczące (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych): a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 1.2wobec których brak jest okoliczności wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. a)wykonali w sposób należyty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania tzn. zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia na sukcesywne dostawy pościeli szpitalnej o wartości nie mniejszej niż łączna wartość brutto złożonej oferty w nn postępowaniu dla każdego zrealizowanego zamówienia (rozdział 5 pkt 1.1 b) SIWZ), b)posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej łącznej wartości brutto złożonej oferty w nn postępowaniu (rozdział 5 pkt 1.1 d) SIWZ), c)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą (rozdział 5 pkt 1.2 SIWZ), d)brak wobec nich okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdział 5 pkt 1.2 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdziałem 6 SIWZ na zasadzie -spełnia-nie spełnia warunków-..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, SKŁADAJĄCE SIĘ NA CAŁOŚĆ OFERTY 1.W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA SKŁADA (W PRZYPADKU WSPÓLNEGO UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA DOKUMENTY SKŁADA KAŻDY Z WYKONAWCÓW): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ (wzór oświadczenia) 2.W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ WYKONAWCA SKŁADA: a)Opisy oferowanych materiałów z podaniem parametrów technicznych oraz nazwy materiału i asortymentu (zał. 2 tabela I poz. 1 - 6), który będzie szyty z oferowanego materiału. b)Ważny na dzień składania ofert certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie przez tkaninę, z której wykonana jest oferowana bielizna pościelowa wymagań określonych w normie ENV 14237:2002 (Tekstylia w systemie ochrony zdrowia) wystawiony przez Instytut Włókiennictwa w Łodzi lub inny niezależny podmiot uprawniony do wystawienia wskazanego dokumentu. c)Oświadczenie - załącznik nr 5 d)Oświadczenie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2.II 3.INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWAN a)Upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie jest reprezentantem firmy z mocy prawa lub wynikającym z innego aktu rejestrowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają do oferty pisemne upoważnienie. Upoważnienie winno być złożone w formie oryginału. Jeśli Wykonawca składa upoważnienie w formie kopii, musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem jedynie notarialnie. b)Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 c)Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2.I d)Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3 Jeśli Wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem - TAJNE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
Ul. 1-go Maja 9
41 - 100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pościel wielokrotnego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel wielokrotnego użytku wg załącznika nr 2.II do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty różne wg załącznika nr 2.II do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.20-9, 59.51.11.00-8, 39.51.23.00-7, 39.14.31.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież ochrona dla personelu medycznego - blok operacyjny, sala cięciowa NIE BARIEROWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochrona dla personelu medycznego - blok operacyjny, sala cięciowa NIE BARIEROWA wg załącznika nr 2.II do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pościel na blok operacyjny wielokrotnego użytku - zielona.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel na blok operacyjny wielokrotnego użytku - zielona wg załącznika nr 2.II do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odzież dla personelu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla personelu medycznego wg załącznika nr 2.II do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obuwie ochronne - damskie i męskie (białe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie ochronne - damskie i męskie (białe) wg załącznika nr 2.II do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Zakup pomocy medycznych dla bloku operacyjnego i intensywnej terapii, pętle oraz obłożenia i podkłady.
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na łóżka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 części.
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.