Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Jasło: Remont dróg powiatowych obejmujący 8 zadań
Numer ogłoszenia: 192360 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle , ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4435140, faks 0-13 4462868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posidająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych obejmujący 8 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odwodnienie korpusu drogowego; oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni; wykonaniewarstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej; ścięcie i uzupełnienie poboczy; oczyszczenie rowów; oczyszczenie przepustów; żwirowanie zjazdów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, (wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej (w zależności od wyboru zadania) dla Zadania Nr 2 - 600 m2; dla Zadania Nr 5,6 - 1000 m2; dla Zadania Nr 1,7 - 1500 m2; dla Zadania Nr 3,8 - 4500 m2; dla Zadania Nr 4 - 7000 m2) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - zał. Nr 4 (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń albo drogowej oraz należącą do Izby Inżynierów Budownictwa - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 oraz wykazu osób - zał. Nr 5. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie mu powierzona Wykonawca wraz z ofertą przedstawi osobę na funkcje wymienioną poniżej, która spełni następujące wymagania:1) osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik budowy:wykształcenie techniczne; uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń albo drogowej; pełnienie funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu nawierzchni bitumicznej. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 oraz wykazu osób - zał. Nr 5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zobowiązanie innych podmiotów - zał. Nr 6; Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty; Kosztorysy ofertowe
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych, przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe); e) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12, pokój nr 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12, pokój nr 204 (sekretariat) II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1909R Krempna - Żydowskie - Grab w km 0+700 - 0+902 oraz 0+954 - 1+062.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 1775,00 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 1775,00 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 620,00 m2; żwirowanie zjazdów - 20,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1886R Czeluśnica - Umieszcz w km 2+274 - 2+348.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 625,25 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 625,25 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 79,00 m2; żwirowanie zjazdów - 20,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin - Dobrynia w km 9+990 - 10+237; 10+458 - 10+761; 10+831 - 11+183.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 4502,30 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 4502,30 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 902,00 m2; oczyszczenie rowów - 976,00 m2; oczyszczenie przepustów - 35,00 m; żwirowanie zjazdów - 104,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1828R Święcany - Lisów w km 0+008 - 1+390.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 7139,74 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 7139,74 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 1382,00 m2; oczyszczenie rowów - 2764,00 m2; oczyszczenie przepustów - 125,00 m; żwirowanie zjazdów - 200,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1861R Droga przez wieś Przysieki w km 0+530 - 0+736.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 1052,00 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 1052,00 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 121,00 m2; żwirowanie zjazdów - 20,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1877R Cieklin - Wola Cieklińska w km 1+240 - 1+455.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 1240,00 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 1240,00 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 215,00 m2; żwirowanie zjazdów - 40,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1867R Harklowa - Osobnica w km 0+250 - 0+660.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: odwodnienie korpusu drogowego; oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 1853,00 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 1853,00 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 410,00 m2; oczyszczenie rowów - 390,00 m2; oczyszczenie przepustów - 10,00 m; żwirowanie zjazdów - 24,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 1847R Szebnie - Tarnowiec - Jedlicze w km 2+300 - 3+220.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m in.: odwodnienie korpusu drogowego; oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni - 4850,00 m2; warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej - 4850,00 m2; ścięcie i uzupełnienie poboczy - 920,00 m2; oczyszczenie rowów - 1700,00 m2; żwirowanie zjazdów - 168,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Dostawa opatrunków
- Modernizacja dróg osiedlowych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Morcinka w Ząbkach
- "Przebudowa dróg w Gminie Oksa w 2025r."
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sokołów Podlaski
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.